Diskuse
Hůř to už nejde.
Děkujeme za pochopení.
J29i45ř17í 94Z18u59k23a62l
To je přesně tak, když člověk dělá věci bez rozmyslu a ledabyle. Prostě elektromobilita je určitý styl, který je nový a je třeba ho správně pochopit a přijmout určité způsoby chování. A buď si na to člověk postupně přijde sám metodou "pokus-omyl", nebo si o tom věci nastuduje, nebo se s někým poradí.
Líbí se mi, že se zastánce elektromobility dokáže podívat na tuto věc z reálné stránky a nebojí se říct o úskalí a nevhodnosti.
Jinak elektromobilita je ve skutečnosti skvělá věc, ale musí se to správně uchopit, jak říká klasik. Pro ty, kdo o tom přemýšlí nebo chtějí slyšet podněty z praxe, je ideální konference v Boskovicích teď na podzim - Konference o tajemství elektromobility.
P66a70v78e27l 27D67v97o57ř14á89k
Ale u nás jde všechno ještě hůř než jinde ve světě.
J75o71s87e32f 47S58o90u46k65u68p
Vaše úvahy a postřehy mi chyběli, jsem rád ,že jste zase něco napsal. Ale reaguji na Vaši poznámku o slepé větvi elektromobility . Ze začátku jsme také věřil a fandil elekrickému pohonu, ale nyní si myslím , že elektromobilita v této podobě bude překonána v kombinaci s vodíkem. Přece jen si nedovedu představit, že se nákladní vozy v kamionové dopravě budou dobíjet u el. nabíječek. Spíš věřím v kombinaci vodík + el.pohon.
P58a72v10e31l 49D78v30o10ř75á25k
Také se domníváte, že elektromobil musí jezdit jen na baterky? Pod elektromobilitu se zahrnuje vše, kde se pohonná síla vytváří v elektromotoru. Odkud se bere elektrický proud, je vedlejší.
Takže máte pravdu, že kombinace vodíku s palivovým článkem jako zdrojem energie vypadá dobře. A kdo ví, na co chytří pánové ještě přijdou.
L58u60b71o23š 73U78l87r89i75c32h
"Spousta redaktorů uveřejňovala svoje strastiplné cesty elektromobilem. Nejčastěji to byly cesty Praha - Brno a zpět nebo Praha - Ostrava."
Aj ja som sa pobavil na tých článkoch, redaktori testovali mestské elektromobily určené na mestskú premávku, na diaľkovej ceste po diaľnici.
J20a83n 93H41a23r68v46a27n
Článek jsem nepochopil (ani podrobně nestudoval), neboť dosud jsem Vás měl za fandu elektroaut - a tohle vyznívá naopak ...
Ale mne překvapilo, když si známý pořídil starší Toyotu Prius, jezdí převážně po Praze a má spotřebu 4,3 l/100 km, t. j. kilometr za 1,20 Kč. Pro neznalé - je to hybrid, ale nabíječku nepotřebuje. Benzín čerpá u levnějších stanic.
M23i57r92e44k 26M31a68t53y66á75š
Tak podrobně prostudovat.
Fanda jo, ale né blázen.
Další blogy už budou o tom, jak se dá zlepšovat.
Kilometr s elektromobilem za 2,50 Kč TCO bez daně? Co na to říkáte.
- Počet článků 93
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1166x
Na služebních cestách najeto přes 150.000 elektrických km.
Elektromobil vnímám jako TŘEŠNIČKU na dortu elektromobility - té se věnuji v projektu www.mala-elektromobilita.cz