Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

J29i45ř17í 94Z18u59k23a62l

12. 8. 2020 14:04

To je přesně tak, když člověk dělá věci bez rozmyslu a ledabyle. Prostě elektromobilita je určitý styl, který je nový a je třeba ho správně pochopit a přijmout určité způsoby chování. A buď si na to člověk postupně přijde sám metodou "pokus-omyl", nebo si o tom věci nastuduje, nebo se s někým poradí.

Líbí se mi, že se zastánce elektromobility dokáže podívat na tuto věc z reálné stránky a nebojí se říct o úskalí a nevhodnosti.

Jinak elektromobilita je ve skutečnosti skvělá věc, ale musí se to správně uchopit, jak říká klasik. Pro ty, kdo o tom přemýšlí nebo chtějí slyšet podněty z praxe, je ideální konference v Boskovicích teď na podzim - Konference o tajemství elektromobility.

1 0
možnosti
Foto

Ale u nás jde všechno ještě hůř než jinde ve světě. R^

0 0
možnosti
JS

Vaše úvahy a postřehy mi chyběli, jsem rád ,že jste zase něco napsal. Ale reaguji na Vaši poznámku o slepé větvi elektromobility . Ze začátku jsme také věřil a fandil elekrickému pohonu, ale nyní si myslím , že elektromobilita v této podobě bude překonána v kombinaci s vodíkem. Přece jen si nedovedu představit, že se nákladní vozy v kamionové dopravě budou dobíjet u el. nabíječek. Spíš věřím v kombinaci vodík + el.pohon.

1 0
možnosti
Foto

Také se domníváte, že elektromobil musí jezdit jen na baterky? Pod elektromobilitu se zahrnuje vše, kde se pohonná síla vytváří v elektromotoru. Odkud se bere elektrický proud, je vedlejší.

Takže máte pravdu, že kombinace vodíku s palivovým článkem jako zdrojem energie vypadá dobře. A kdo ví, na co chytří pánové ještě přijdou.

1 0
možnosti
LU

"Spousta redaktorů uveřejňovala svoje strastiplné cesty elektromobilem. Nejčastěji to byly cesty Praha - Brno a zpět nebo Praha - Ostrava."

Aj ja som sa pobavil na tých článkoch, redaktori testovali mestské elektromobily určené na mestskú premávku, na diaľkovej ceste po diaľnici. :-)

2 0
možnosti
JH

J20a83n 93H41a23r68v46a27n

31. 7. 2020 10:45

Článek jsem nepochopil (ani podrobně nestudoval), neboť dosud jsem Vás měl za fandu elektroaut - a tohle vyznívá naopak ...

Ale mne překvapilo, když si známý pořídil starší Toyotu Prius, jezdí převážně po Praze a má spotřebu 4,3 l/100 km, t. j. kilometr za 1,20 Kč. Pro neznalé - je to hybrid, ale nabíječku nepotřebuje. Benzín čerpá u levnějších stanic.

1 0
možnosti
MM

Tak podrobně prostudovat.;-)

Fanda jo, ale né blázen. :-)

Další blogy už budou o tom, jak se dá zlepšovat.

Kilometr s elektromobilem za 2,50 Kč TCO bez daně? Co na to říkáte.

0 0
možnosti
  • Počet článků 93
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1166x
Technik, konzultant, obchodník - již 30 let.

Na služebních cestách najeto přes 150.000 elektrických km.

Elektromobil vnímám jako TŘEŠNIČKU na dortu elektromobility - té se věnuji v projektu www.mala-elektromobilita.cz

Seznam rubrik