Pondělí 18. ledna 2021, svátek má Vladislav
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pondělí 18. ledna 2021 Vladislav

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J69o55s31e59f 12Š41o55l62t26e25s 8314788860523

Hm, tohle ale není článek o Tesle, ale o vaší vnučce, jak bojuje s rozhraním auta.

+1/0
26.2.2019 2:44
Foto

D89a21v31i53d 90V76l26k 6566475188277

Zajímavé díky.R^

+1/0
25.2.2019 20:00
Foto

J54a58n 96Z47í46m70a 3843625373357

Ty nelogické kliky a tlačítka tam budou pro zabavení nového majitele, to aby si nevšímal těch podstatných věcí. Těch které elektromobil zatím dlouho umět nebude - třeba za 2 minuty natankovat. Hezký článek. Díky za něj.

Zdravím Matyášovy.

+2/0
25.2.2019 15:57
Foto

M61i55r89e48k 55M14a57t35y29á98š 3884718123753

Zdravíme pana Zímu!

Kliky jsou divné, ale ještě jsem je nezkoušel. Půjdu se podívat na Ampér do Brna. Prý tam bude vystavená. Třeba si budu moci vyzkoušet jak to funguje v reálu a pak uvidím.

Nicméně je jasné, že je to takhle konstruováno s ohledem na aerodynamiku.

Stačí se podívat jak dopadá v CX Testa X s ostatní konkurencí a je hned jasné, že to nedělají špatně. ̈

Vše se odrazí hlavně na spotřebě!!

Píší o tom například i zde:

https://villanyautosok.hu/2019/02/22/e-tron-kontra-i-pace-kontra-model-x-autopalya-temponal/

0/0
25.2.2019 17:00
Foto

J22a37n 77Z13í19m98a 3763105763387

Já jsem teď viděl pěknou věc. Švýcaři už před pár lety postavili na nějaké univerzitě elektromobil - návěs. Kamarád to náhodou loni natočil na nějaké výstavě a pustil mi to na mobilu. Vepředu autonomní auto z trubek s elektronikou a bateriemi a na sobě nacvaklý návěs s panelama. Tipuju měřítko 1.08 ku běžnému náklaďáku. Dobije se to samo. Přijedu na Zličín, odcvaknu návěs, objedu Tesco, Deichmanna a Ikeu a připojím se zpátky a tradá domů. Taky nepraktické ale úplně autonomní (když neprší)..!!

+1/0
25.2.2019 23:28
Foto

M32i86r73e67k 92M83a15t34y98á85š 3864848413773

Nevím jestli je to jeden příběh, ale nějaký Švýcar objel se solárním vozítkem s přívěsem celý svět - ale to už je tak 7 - 10 let zpět. Prostě elektromobilní pravěk;-)

0/0
26.2.2019 10:31
Foto

J92a27n 34Z34í69m11a 3923255223597

To by mohlo být to video bude nejmíň 5 let staré a tomu autu hodně hvízdaly Tyristory. Ale byl to opravdu zajímavý projekt. Milá byla ta nezávislost na infrasítích které ještě nemáme a ještě chvíli nebudeme mít..

0/0
4.3.2019 6:18
Foto

J29a53n 61Z81í84m50a 3823405963527

OPrava. Video je 4 roky staré a loni stažené.

0/0
4.3.2019 6:20
Foto

M69a17r56c15e68l 61P60a70v75l56í70k 7771264328229

zamyslel som sa nad tými dvoma minútami - zažil som aj stojany, kde bola možnosť pri výpadku elektriny "pumpovať" ako na studni, aj stojany s obsluhou (ani som nevystúpil), hrdlo nádrže na strane vodiča i na opačnej, aj hrdlo pištole veľkéhopriemeru.

dostať sa k dvom minútam sa dá iba obsluhou s veľkým kanistrom, automatikou uzáveru a odsávaním "vzduchu" - tak ako na pretekoch eF1.

vystúpiť, otvoriť krytku (s škrabkou?), otvoriť uzáver (odomykanie zanedbám), zastrčiť pištoľ (zvesenie z stojanu zanedbám), spustenie plnenia, a všetko späť. platbu zanedbám.

ako dlho ste ten popis čítal?

+1/0
27.2.2019 18:07
Foto

J42i20ř18í 23K90i71n67d92l 2768337413447

Norové používají elektroauta jenom pro jízdu ve městě. V každém elektroautě je 300 až 500 kg baterií. Jak často elktromobil jezdí a za jakého počasí, klesá výkon elektrobaterií. Takže po určité době se musí vyměnit. Kolik celá sada baterií stojí nevím. Z baterií se dá recyklovat kolem 20 procent. Pro baterie je třeba lithium a to se musí někde vytěžit a ekologicky zatížit místo těžby. Čím více bude stoupat počet elktromobilů, tím více bude stoupat potřeba elektrického proudu. Obnovitelné zdroje to nenahradí. Když nesvítí slunce a nefouká vítr tak není. Takže jí bude málo a tak cena bude stoupat.

+2/0
25.2.2019 10:37
Foto

M83i15r60e97k 35M74a80t86y53á51š 3954938253303

Moc otázek. Příště prosím jen jednu, ať to netříštíme - zodpovím tedy pouze na tu první.

Jezdil jsem elektromobilem po Norsku a mám jinou zkušenost.

Jestliže chcete vědět jak to v Norsku funguje s elektromobilitou, tak se koukněte sem:

https://mirekmatyas.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=674322

Budete to tak mít z první ruky:-)

0/0
25.2.2019 11:02
Foto

J56i50ř73í 13K90i94n73d51l 2268317703877

K tomu, jak se jezdí v Norsku s elektroautomobily po Norsku popsal Čech žijící v Norsku v novinách a já jsem to od něj opsal.

+1/0
25.2.2019 15:17
Foto

M74i21r28e60k 64M54a44t43y68á89š 3234268373483

Zdroj? Odkaz?

0/0
25.2.2019 16:48
Foto

J61o94s32e44f 74Š33o13l37t35e65s 8294818380493

Aha, vy myslíte ten vymyšlený článek na autoforu, že jo? Ten o té změti kabelů? To byl hoax a oni se zrovna chytili...

+1/0
26.2.2019 2:46
Foto

J35o67s83e88f 20Š59o62l62t35e88s 8964618600553

Pane, píšete nesmysly. Viz TeslaBjorn na youtube.

+1/0
26.2.2019 2:46
Foto

L39u43m33í45r 63V38i98t50h16a 2507967666592

Je zajímavé, co všechno lze připsat Tesle, potažmo elektromobilu k dobru. Třeba to, že když jedete rychlostí cca 60 mil za hodinu, dojedete k cíli za stejně minut, kolik vám zbývá mil. To je skutečná rarita, to žádné jiné auto než Tesla neumí :-)

A ty kliky? Stejný princip používala Škoda třeba u modelu Sedan (https://www.garaz.cz/clanek/skoda-1200-1201-elegantni-sedan-i-hrdina-ze-sanitky-1072?mol-gallery--selected=7346) už na přelomu 40. a 50. let minulého století.

+3/0
25.2.2019 9:44
Foto

M48i54r97e77k 35M15a19t75y84á11š 3124658733853

Článek(y) jsou spíš o elektromobilitě v USA. Asi nás všechny mrzí, že se v USA nedá půjčit nějaký elektromobil od Škodovky - no ale taková je už doba. Tak to berme tak jak to je ;-).

0/0
25.2.2019 10:10
Foto

L38u40m67í71r 76V12i93t25h32a 2367297926642

Já to chápu, i to, že jako otec jste pyšný na dceru a na to, že se v tomhle ohledu potatila :-) Jen mi přijde trochu úsměvné - a bohužel i trochu děsivé - že dnešní student je natolik překvapen skutečností, že když jede rychlostí 60 mil v hodině, dojede do cíle za tolik minut, kolik mu zbývá mil. To není nic proti Vaší dceři, to je obecný stav mysli dnešních středoškoláků. Drtivé většině totiž vůbec nesepne, že hodina má 60 minut, takže 60 mil/hod = 1 míle za minutu. A ještě víc je překvapí, že u kilometrů to funguje taky. Dnešní doba odnaučuje lidi myslet, bohužel...

No a s tou klikou - tak to prostě je. Naši generaci to trochu minulo, sedan byl i pro mě už staré auto, ale naši otcové to znali a dnes se to znovu objevuje, se všemi zápory :-)

Hezký den!

0/0
25.2.2019 10:51
Foto

M47i34r41e34k 95M16a89t59y97á78š 3514548653313

No, .. asi jako každý otec :-)

I u nás, když jedete 60 km/hod tak to funguje.

Ten rozdíl vidím v tom, že když jedete v ČR po D1 - tak nikdy nevíte ..

A taky u nás je všechno tak blízko, že to nemá cenu počítat. Dlouhé vzdálenosti v USA tomu činí jinak.

0/0
25.2.2019 10:57
Foto

M72a83r31c32e66l 84P60a33v72l58í87k 7221164558339

nie - tá páka bola NA POVRCHU, nezapustená a na mieste kde sa stláčala bola "hrboľatá". "zapustenú" mala gaz M20.

+1/0
27.2.2019 18:12
Foto

J52a81r91o94m23í58r 10V13e75g53r 2837610332940

Eliška sice jezdila Teslou Model S, ale ne tak dlouho, aby poznala, že naprostá většina toho, co objevila u Tesly Model 3 už je u staršího modelu také. Velmi zásadní rozdíl je v konstrukci klik. Výrobce se poučil a udělal kliky stejně elegantně aerodinamicky tiché, ale vyloučil slabá místa, kdy provedení u Modelu S způsobovalo občas problémy. Já bych to ohodnotil, že to je nejporuchovější část u Modelu S.

S opravou si však dovedu poradit.

+1/0
25.2.2019 9:33
Foto

J76a90r14o72s15l69a87v 84C67h81u45d39á74č87e54k 7434785296615

R^

+1/0
25.2.2019 9:20

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz