Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Taky mám otázku:

Je z pohledu planety horší člověk, který vyprodukuje 10 tun něčeho, co nemáme rádi ročně, nebo 10 lidí, z nichž každý vyprodukuje jen 3 tuny téhož ročně?

To jen abych poukázal jakou blbost tam Niedermayer vypráví a komentuje.

0 0
možnosti

Podobne otazky nam kladli ucitele ve 3. tride obecne skoly.

0 0
možnosti

Tak jsem hned ráno dostal doma kartáč, že článek není genderovč OK. Jestli prý ostravští kluci nezvracejí.

Nevím. Vzpomínka z pionýrského tábora je u mě v mysli hodně hluboko. Tuším, že mi bylo něco kolem deseti let a o alkoholu jsem tehdy nic moc nevěděl. A co jsme prováděli s Ostravaky na vysoké, o tom zase doma nechtějí, abych psal :-)

0 0
možnosti

Ranní nevolnosti jsou v počátečních týdnech těhotenství běžné jen u žen a to bez ohledu na kvalitu životního prostředí.

0 0
možnosti

A92d12a66m 80M30a70l38ý

7. 10. 2021 8:11

Ty kouřící TDI ... hrůza!

Já mám taky mnohem raději auta, co jezdí na uhlí a kouří až Tušimicích (tam to nikomu nevadí). A ty dotace na tyto vozy všude po světě ... paráda ;-D

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS