Děkujeme za pochopení.
A81d17a29m 87M45a61l47ý
Mohu též přispět se svou zkušeností:
Elektromobil: Kia Soul (baterie 30kWh), výkon 90kW, slušná výbava.
Podmínky: Baterie nabitá, dojezd na displeji 210km, venkovní teplota -5°C, vyhřívání volantu zapnuto, vyhřívání sedaček zapnuto, topení v provozu.
Pocity: Volant hřeje hodně (až moc), sedačky příjemně, teplý vzduch fičí ihned, naprostá pohoda ihned. akcelerace nic moc (čekal jsem živější)
Jízda: cca 10 km, udávaný dojezd na displeji se snížil na 170 km.
Můj závěr: Jede to, topí to. Za ty prachy, no nekupte to.
Srovnání s 19 let starou Škodou Felicia 1.6 benzín (nemá el. vyhřívání volantu a sedaček): jezdí to podobně, ale topí hned (Felicia tak po 2 minutách).
V42o11k73o55u92n 70V93l82a32d76i13m42i43r
A co Jörg, Matthias, pani starostka a postacka z toho nejmenovaneho Braniborskeho mesta, ty na ten sraz take prijedou?
M32i80r52e30k 32M30a46t34y16á30š
- příspěvek v diskuzi od znalého čtenáře mne vždy potěší
P90a29v23e76l 18D19v94o47ř18á60k
Pro všechny odpůrce i příznivce: Konstrukci elektromobilu je potřeba udělat úplně od nuly. Současný trend, že se vyndá benzinový motor a dá se tam elektromotor, vede jen výsledkům, které nejsou příliš pozoruhodné. Protože klasický benzíňák topí jak divý, konstruktéři se moc nezabývali tepelnou izolací. Takže spousta vozů připomíná nezateplený socialistický panelák.
A pro ty, co nemaji rádi ty baterie, co mají v zimě menší výkon: už jste slyšeli o superkondenzátorech? Dokonce i dnes se dá koupit "startovací" akumulátor, doplněný superkondenzátory, aby se dalo startovat i při -30°C.
M88a49r68c95e53l 51P51a90v71l42í88k
o, nie všetci to robia tak - f500e vzali od základu, nielen zosili pevnosť, ale aj tlmenie.
https://www.adandp.media/articles/5-things-about-the-fiat-500e
J77a53r69o78m11í64r 98V65e24g24r
Víte, že ty akce, z nichž jedna je tento víkend, děláme pro veřejnost, abyste se mohli přesvědčit jak to je doopravdy? My to víme již dlouho. Pozvánka platí pro všechny. Někteří z Vás budou moci jet s námi. Přihlaste se ale dopředu. Rallye Ćeská Sibiř.
J73a37n 38H93a81r53v81a22n
Některé hřeje už jen to vědomí že mají elektroauto, topení ani nepotřebují
P55e76t79r 77D54r61a73p40a23l
hm, takže ste napsal akorát to, že jste nastartoval a někam dojel...co tak napsat, kolik to bylo km, jaký byl reálný dojezd, kde ste to nebíjeli atd.
J74a53n 96H17a53r94v81a92n
Tak se zmrzlou baterií je dojezd ještě kratší než normálně, ale hlavní je se teple obléci - topení tak leda na odmlžení okna. Jinak nedojedte ani k nejbližší nabíječce.
Žebříčky
- Karel Trčálek
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu rozumím
- Ivana Dianová
Billa šok
- Milena Zelenková
Rómové se bouří před brněnským soudem
- Josef Nožička
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu nerozumím
- Blog Info
Blogy projdou zásadní změnou, podívejte se jakou
- Irena Fuchsová
Můj život s Kukurou
- Martin Mařák
PRO na Malém rynku
- Ondřej Šebesta
Základní pilíře populismu a generál na Hradě
- Miroslav Václavek
Hnutí ANO a jeho majitel Andrej Babiš jsou bezpečnostním ohrožením České Republiky
- Jan Pražák
Mají mít staří lidé přednost?
- Milena Zelenková
Rómové se bouří před brněnským soudem
- Josef Nožička
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu nerozumím
- Markéta Šichtařová
Návod na opravu naší ekonomiky
- Karel Trčálek
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu rozumím
- Ivana Dianová
Billa šok
- Petr Hannig
Nejistota ve všem
- Vladimír T. Gottwald
Úsměvy a úšklebky CXXXII. (o jilmové aleji a vytížné Sněmovně)
- Irena Fuchsová
Můj život s Kukurou
- Miroslav Václavek
Hnutí ANO a jeho majitel Andrej Babiš jsou bezpečnostním ohrožením České Republiky
- Josef Nožička
Jak uliční výbor iFčil zapíjel Karlův mimořádný úspěch