Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RM

Musím říci, že na základě čtení diskusí a článků jsme si pořídili stejné vozidlo tzn. Volkswagen e-up. Máme ho zatím 3 měsíce a naprostá spokojenost. Manželka má možnost nabíjet v práci zdarma a do práce a domů denně cca 40 km, plus- mínus nějaké nákupy. Doma noční proud pro elektromobili, ale vzhledem k předchozímu jsme využili snad 2x. Za mě super s dostačujícím dojezdem na 99% našich potřeb. Dokonce zvládneme cestu na chalupu 200 km, s dvěma cca 15 min zastávkami na nabití, rozdíl v čase oproti předchozímu autu cca 20 min, protože jsme stejně vždy stavěli na WC. Takže podle mne ideální stav používání a vzhledem k předpokládaným dalším pobídkám- dálniční známky, parkování ve městech atd, se toho všeho hodláme hned zkraje účastnit. Prostě pecka!!

1 0
možnosti
Foto

Pane Pavle.Myslíte, že je složitější postavit pár stovek walboxů na parkovišti na sídlišti, nebo čerpací stanici na uhlovodíková paliva?

2 0
možnosti
MP

benzínku "chcú všetci". konektor pre nabíjanie nepozná nik, tak ho "nepotrebuje".

0 0
možnosti
Foto

Myslím si, že nárůst může být i rychlejší. Jsme národ konzervativní a automobilový trh velmi ovlivňuje Škoda auto. Pokud Škoda opravdu uvede svou e-City GO, pak spousta, i těch co nyní elektromobily přímo nemusí, možná změní názor.

1 0
možnosti
Foto

kde budou nabíjet statisíce těch, kteří ráno neví, kde budou večer parkovat???

3 1
možnosti
Foto

ten minus není příliš silný argument.

1 0
možnosti
Foto

LEPŠOAUTA mohou nabíjet i pomalu a v noci a vykrývat OZE ve dne a mají další spoust výhod, o kterých naprostá většina lidí neví a menšina nechce vědět.

To, co víme my nám ale stačí ke svobodě.

1 1
možnosti
Foto

Já vám to přece neberu. Elektroauto a způsob jeho použití vám vyhovuje. Budiž vám to přáno a pokud při tom ještě dokážete jezdit s menšími náklady než ropáci, je to jenom dobře. Ale není každý v takové situaci.

4 0
možnosti
MM

Pane Šťastný, nyní probíhá zajímavý výzkum ohledně elektromobility a z předběžných výsledků to vypadá, že hlavní motivací proč nepořizovat elektromobil v ČR je strach.

Můžete si to zkusit a podívat se na: https://www.survio.com/survey/d/velkyvyzkummaleelektromobility

1 1
možnosti

Strach? Možná tak strach z vysoké ceny a problematického nabíjení. Cena je o dost vyšší a jen tak klesat nebude. A hodně lidí nemá garáž na nabíjení a co vím, auto není nabité za pět minut.

3 0
možnosti
Foto

Souhlasím s vámi, že rychlé, levné nabíjení už bylo. Čím více do něj bude vstupovat opravdový trh, tím větší slzy budou elektrifikovaní motoristé ronit.

2 1
možnosti
MM

Moje zkušenost říká, že jestliže budu mít elektromobil s 40kWh baterií, nevyplatí se mi předplacený čip.

Se 40kWh baterií bude v roce 2019 již většina nových elektromobilů.

1 0
možnosti
  • Počet článků 93
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1166x
Technik, konzultant, obchodník - již 30 let.

Na služebních cestách najeto přes 150.000 elektrických km.

Elektromobil vnímám jako TŘEŠNIČKU na dortu elektromobility - té se věnuji v projektu www.mala-elektromobilita.cz

Seznam rubrik