Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

na ZOE som bol po tých všetkých reklamných chválach zvedavý, ... keď som ho na predminulej výstave (Ba) videl, posmutnel som.

a cena? keď vidím ponuku, ktorá visí a visí a spomeniem si, čo o cene auta píše autor blogu, ...

ps - kedy bude nový rozbor cien ojazdených BEV?

0 0
možnosti

Kolegům na eSalonu jsem slíbil, že 20.11.2018 bude odhad poklesu cen nových BEV pro rok 2019 a koncem dalšího týdne budou poklesy ojetých BEV. Je to už zpracováno, jen čekám na drobná potvrzení.

0 0
možnosti

Jedno auto od te firmy jsem kdysi mel. Nikdy vice. Ani pred nim, ani po nem jsem s zadnym autem nemel tolik problemu.

0 0
možnosti
Foto

Lze jezdit i za 8 kWh/100km , pouze lehce menším cestovním průměrem a v létě, kdy je tepleji. Mohu poslat foto displeje, bude-li někdo chtít.

0 0
možnosti

I vy jeden ;-) Ale musím uznat že je to skutečně kráska i přes to, že jsem čekala lechtivý blog :-)

0 0
možnosti
Foto

já myslela že reklama na hlavní stránce být nemůže-mě stáhli o blog o jedné kulturní akci s tím, že to vyznívá jako reklama8-o

0 0
možnosti

A kde tam vidíte reklamu?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS