Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J84a67n 39H27a22r87v14a70n 3557488595856

Nu pane Matyáši, hlouposti že při najetí 70 000 km se 6x mění olej nemůžete sám věřit. Já mám interval 30 000 km, při delších cestách tankuju po ujetí 1 100 km.

Tak přeji hodně zábavy s elektromobilem ;-D

+5/−2
doporučit
10.10.2018 10:02

J92i38ř56í 47K37i50n55d71l 2318387623287

Elektrické auto má výfuk v Prunéřově, Ledvicích a podobně. Čím víc bude elektrických aut, tím víc bude potřeba elektrického proudu. To povede k tomu, že cena elektrického proudu půjde nahoru. Baterie v autě mají vydržet až osm let. Za tu dobu klesne dojezd auta z 300 km na 200 km. Jedna nová baterie stojí v současné době 143 000 Kč. Jenže dnes se ukazuje , že u některých aut baterie takovou dobu nevydrží. Zjistilo se, že rozhodující je, kde auto jezdí. Pokud jezdí v místě, kde je vysoká teplota vzduchu a naopak nízká výdrž v obou případech jde výkon baterií dolu.

+3/−2
doporučit
10.10.2018 10:25

I91v53a43n 95M33a90r24e73k 6894188682

No, mě by velmi zajímalo p.Matyáši,(nikde jsem se to nedozvěděl) o kolik se sníží dojezd elektromobilu ve studeném či mrazivém počasí, pokud jste nucen temperovat interiér na přijatelnou teplotu+ odmrazování skel atd ? A nebo má elektromobil nainstalovaný teplovzdušný benzinový či naftový agregát ? Děkuji za odpověď.

+2/0
doporučit
10.10.2018 9:16

J73i48ř96í 46K42i89n62d81l 2538797363507

Prodej elektromobilů se v roce 2017 pohyboval 1, 5 procentech a to jak u elektromobilů a tak u hybridů. Je zajímavé, že jejich prodej klesá. Přitom EU se snaží lidem za každou cenu vnutit elektromobily. Celé úsilí oficiálně pramení ze snahy snížit evropskou produkci emisí CO2. Přitom auta se podílí 14,8 procent CO2 v ovzduší.

+1/0
doporučit
10.10.2018 12:13

M98a12r75e64k 10Š70t94ě73t55k14a 4201358672533

Škoda že nemáte praktické zkušenosti s e-Golfem, musím každý týden absolvovat souvislou cestu 170 km ráno a 170 km odpoledne zpět s cca 8-10hod přestávkou.

A samozřejmě by mě také zajímaly náklady (dobíjení z klasické 3fáz. zásuvky 25A), u současného automobilu mě uvedená cesta tam a zpět stojí na palivu cca 550,- Kč.

+1/0
doporučit
10.10.2018 10:06
Foto

J18a46r64o33m85í94r 83V69e81g98r 2407140222810

Jak možná již víte, jezdím již 30 let výhradně elektricky.

Začátky byly sice radostné, ale i krušné. Dokonce byly i krušnější, neexistovaly mobily , nabíjecí stanice ani internet.

Zocelilo mne to a nyní, když jsem se dopracoval ke konečnému řešení jsem v naprosté pohodě a to včetně a hlavně psychické. Usednu li do mého posledního vozu,zavřu dveře (rázem jsem v naprosto jiném světě) zapnu lehkým dotekem na displeji topení na principu tepelného čerpadla, přidám vytápění sedačky a po odmlžení skla oboje snížím na minimum. Dojezd je stále více než dostatečný, stejně jako výkon vozu a pohoda uvnitř.

Dříve jsem jezdil Peugeotem 106 a podobnými koncernovými vozy od PSA, kde bylo nezávislé topení. Topilo se pouze v zimě, spotřebovalo na hodinu cca 0,2l benzinu či nafty a tepelná pohoda byla. Upozorňuji, že se jedná o 20 let staré vozidla, která jezdí dodnes a stále některá nová vozidla na tato nemají. Baterie se daly vyhřívat, což jsem včetně tepelné izolace upravil sám. Dojezd byl přesto až o deset procent nižší a to díky vyšší hustotě vzduchu. Tato okolnost však způsobuje zvýšení spotřeby i u čmoudů, kde se ale spotřeba zvyšuje díky nízké (skoro pražádné) účinnosti spalovacího motoru mnohem více. Proudu zdar!

+1/0
doporučit
10.10.2018 9:59
Foto

L68i56b19u48š64e 13P44a93l56k35o24v13á 5931443227699

teda já vás obdivuju jaké máte nervy-mě by klepla;-D

+1/0
doporučit
10.10.2018 9:24

M37i70r77e87k 80M25a26t30y93á40š 3654388293763

No a jestli si myslíte, že to štěstí - nedovolat se na zákaznickou linku ČEZu jsem měl jen já, tak se koukněte třeba sem.

http://www.hybrid.cz/test-novy-nissan-leaf-40kwh-jezdi-jako-blesk-ale-pomale-nabijeni-je-problem#comment-157166

+1/0
doporučit
10.10.2018 9:08



Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz