Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já to vážně myslel s elektromobilitou upřímně. Celých třicet let jsem si ale něco namlouval, jezdil bez čepičky a nyní sklízím, co jsem zasel. Nerad to přiznávám, ale mýlil jsem se a končím. Vybiji baterie , nebudu nikoho přesvědčovat, že to je tak, když to je jinak. Jsem postižen virem elektromobility a přesto, že vím, že je to nakažlivé jsem infikoval stovky, možná více, spoluobčanů z celé Evropy. Lituji toho a mrzí mne, že jich nebylo víc.

0 0
možnosti
MM

Vážený pane Vegr, uvědomte si, že mnozí prozřeli dříve než vy.

Přikládám odkaz na upřímnou zpověď Dannyho de Vita, který hovoří o tom, co vše ho postihlo s elektromobilem. Jaká práce bylo ho pořád nabíjet (když přijel z pláže) a jaká byla jeho flustrace – a o co všechno pak přišel. https://www.youtube.com/watch?v=rJBLocSokDE

0 0
možnosti

;-D;-D;-D;-Djá si říkal proč je dnes 1. dubna;-O hezký aprílový žertík8-o hezký den vám přejiR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 93
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1166x
Technik, konzultant, obchodník - již 30 let.

Na služebních cestách najeto přes 150.000 elektrických km.

Elektromobil vnímám jako TŘEŠNIČKU na dortu elektromobility - té se věnuji v projektu www.mala-elektromobilita.cz

Seznam rubrik