Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Z93d72e94n12ě40k 41M97a41t42u38š38k90a 7428256475166

vidíte, a tyhle starosti nechci mít.

Chci sednout do auta, kdykoliv se mi zamane a jet bez starostí, zda dojedu.

Auto mi musí sloužit, ne já jemu.

+6/0
doporučit
26.3.2018 9:33

V97l14a86d26i54m53í18r 18H72a44v57r23á90n65e28k 7796146880707

Pěkný blog, karma. Z nadšence pro elektromobily se časem stávám skeptikem. Kdepak se ta elektřina vyrábí, malý dojezd, vysoká pořizovací cena auta + baterie s vysokou náročností na výrobu a materiály ukazují, že tato cesta asi nebude ta pravá.

+6/−1
doporučit
26.3.2018 9:19

Z95b34y40n71ě48k 26H15a39l15u77z46a 5523800818742

Jo, pro nadšence a jako třetí auto do rodiny pro ty, kteří na to mají. A to je potřeba dotovat :-) Nechat to na trhu, tak zatím nemají e-auta šanci.

+4/0
doporučit
26.3.2018 10:06

P66a57v23e31l 91H49e63k 8857396943821

Je to zajímavé. Když si to spočítám, tak valnou část nájezdu mám okolo komína. Potud by se elektromobil šiknul, ale s jeho pořizovací cenou ani náhodou.

+3/0
doporučit
26.3.2018 9:36

J83o50s75e20f 57H86a52v53r50á81n66e41k 9481981494

Zajímavé i pro nemotoristu

+3/−1
doporučit
26.3.2018 8:51
Foto

L24e13o40n36t90ý76n41a 25C97h70v66á82t95a31l41o47v11á 1753645426

Tak zrovna u těch elektromobilů se ta lež zákazníkům nabízí, protože na jedné straně energeticky úsporné úplně všechno, domy se zateplují, okna se vyměňují, provozy s malou spotřebou energie se dotují jak o závod, úsporné žárovky, omezení výroby neúsporných spotřebičů a na druhé straně propagace elektromobilů, které se budou dobíjet úplně všude. Výkonný vysavač mít nesmíte, fén už sotva dyše, ale auto bude jezdit na elektřinu. Každou tužkovou baterii musíte nechat ekologicky zlikvidovat a do toho se vyrábějí baterie pro elektromobily. Vždyť to nemá hlavu patu. Vybruslit z toho můžete jen tak, že budete lhát zákazníkům. Totéž bylo s naftovými motory, pravidla nutila výrobce k nemožnému, tak výrobcům nezbylo než pravidla podlézt a lhát. A už jen doufám, že na elektromobily bude uvalena stejná "daň", jakou platím za spotřebu elektřiny v domácnosti, aby se ukázalo, kolik to vlastně stojí. Protože doma platím při každém rozsvícení daň z toho i onoho, k tomu na obnovitelné zdroje a já nevím co ještě.

+3/−2
doporučit
27.3.2018 0:00

J63i62r94i 29V58r10a37b40e91c 3983252745319

Ovšem pro 90% poživatelů aut ten výkon stačí .(Když mají možnost doma "tankovat" proud)

+2/0
doporučit
26.3.2018 9:16

M52i34l60a54n 13S13t16e52h35l77í49k 7900139563321

R^ Škoda, že nejezdíte na e-bicyklu. Zvažuji jeho koupi a podobné pojednání o dojezdu by se mi hodilo. :-)

+1/0
doporučit
27.3.2018 9:44



BLOGER ROKU 2017 - FINÁLE

BR17

Kdo bude blogerem roku 2017? Rozhodněte svým hlasem ve finále! Hlasovat můžete zde .

Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.