Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

J74a61r35a 17R81a42n28k 1551596149711

Karma++R^R^

0/0
doporučit
13.3.2018 4:51
Foto

Z87d87e11n17ě58k 92M85a68t36u81š67k62a 7498506575466

Miimochodem, pane Matyáši, kdysi jsem Vám položil dotaz a zůstal bez odezvy.

...............................................................................................................................

Drtivá většina nabízených ojetin el. aut má velice málo naježděných kilometrů. Prodávat auto po třech letech a 18 tisících kilometrech, to je víc než podivné.

A tak vypadá většina nabídek.

0/0
doporučit
12.3.2018 9:38

M57i60r74e47k 75M65a78t55y63á93š 3654708243743

Nebral jsem to jako otázku, ale pouze jako konstatování. Na předchozí příspěvek –

„A že mají na západ od našich hranic jinou mentalitu, to jistě víte.

Měnit auto po 3 - 5 letech je přece zcela běžná věc - stejně jako to, že jsou pokryté nabíječkami hlavní tahy a v každé větší vesnici je několik veřejně dostupných nabíječek.“

Dle mého v tom není problém, je třeba zvážit, kdo kupuje elektromobily, z jakých důvodů a k jakým účelům.

Některá Německá města připravují zákaz vjezdu pro nafťáky. Důsledek je to, že Němci přestali kupovat auta na naftu (ještě je kupují, ale je výrazný pokles).

Kam s ojetými TDI? No přece k nám, když budou tak levné – na západě už neprodejné – a tedy mají cenu šrotu (ani baterky na FV se z nich nedají použít). No a za pět let k nám doputují i ojeté elektromobily. No nekupte v roce 2023 ojetý elektromobil s dojezdem 200 km za 80.000 Kč.

+1/0
doporučit
12.3.2018 11:29
Foto

Z52d69e11n82ě77k 20M91a18t68u19š19k74a 7968226165976

uhnul jste od podstaty, mě nezajímají naftové ojetiny, ale elektromobily. Udivující je, že mají najeto velice málo km za dobu používání. Jak jsem uváděl, po třech letech max 18 000 km. nejsou výjimky pod 10 000 km za stejnou dobu.

Znám Německo dobře, znám jejich zvyky, ale tohle, to normální není.

No, a jestli jste si prohlížel i ceny ojetých TDI, tak si svoji cenu stále drží, možná i trochu podražily.

A vaše prognoza do roku 2023 je hodně optimistická. Nehledě k tomu, že cena může také klesnout pro nezájem kupců.

0/0
doporučit
12.3.2018 16:06
Foto

J85a65r34o94m70í94r 84V65e94g31r 2187540532640

Já bych si dovolil oponovat, že ojeté elektromobily mají málo najeto. Já před týdnem koupil tříletý elektromobil a má najeto 277 000 km. Přijde Vám to málo? Na původní baterky, kdy je na ně ještě pět let plná záruka bez omezení najetých km?

+1/0
doporučit
12.3.2018 16:59
Foto

Z36d25e54n61ě39k 96M61a65t71u47š53k48a 7908646385116

zmiňuji něco jiného a sice skutečnost, že na mobile.de má nejméně polovina nabízených ojetin ne starších čtyři roky najeto do 5 000 km.

A to je na tu dobu provozu žalostně málo.

0/0
doporučit
12.3.2018 18:09

J68a66r49a 64R18a98n46k 1281136569841

Vetsina taxiku tady jsou Hybrid Prius a delaji i 700.000km. Mela jsem ho 2 roky a vzdala jsem to jen pro nizky predek, nevhodne do snehu a obcas i zustala na obrubniku.

0/0
doporučit
13.3.2018 4:56

M44i87r56e12k 47M64a14t81y92á29š 3444818183463

Na tuto situaci – elektromobily se jako ojetiny nabízejí celkem mladé a s nízkým nájezdem neznám jednoduchou odpověď.

Majitelé elektromobilů co znám, většinou začali s něčím jednodušším a postupně jak nabíhají nové modely, které si kupují, tak ty staré elektromobily prodávají.

Vím, že jich spoustu čeká na TM3. Možná by se i dalo zamyslet, kdo si v zahraničí pořizuje nové elektromobily.

Nedávno jsem četl zajímavý článek, který odkazuje na nákupní zvyklosti Holanďanů.

http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/kdo-dnes-kupuje-nova-auta-a-kdo-ta-ojeta-statistika-vysvetluje-mnohe/

Doporučuji přečíst. Samozřejmě i EKO daň na západ od nás výrazně ovlivňuje konečnou cenu automobilu.

+1/0
doporučit
12.3.2018 20:53

J30a93r86a 51R31a13n29k 1371936629511

Treba v Britske Columbii pridava vlada i na koupi novych elektrickych vozu:

https://globalnews.ca/news/3227200/b-c-drivers-can-get-up-to-12k-incentive-to-buy-electric-vehicle/

0/0
doporučit
13.3.2018 5:03
Foto

J14i87ř55í 37H78e35r57m82á22n26e76k 4256452162830

Ne nadarmo se říká, že každá liška chválí svůj ocas. A já si zase chválím své auto. Velké, komfortní, rychlé (až moc) a bezpečné.

Včera v neděli byla D1 prázdná a já trasu Praha Olomouc prosvištěl ve velmi dobrém, až Lacinovském čase. A za tu rychlost a pohodlí jsem při čerpání LPG zaplatil 2,- Kč/km.

A když jsme byli v OC Haná, tak tam na parkovišti plném klasických aut stála opuštěná nabíjecí stanice pro elektromobily.

0/0
doporučit
12.3.2018 8:14

M85i81r44e80k 33M83a41t28y87á15š 3594768813523

No jasně dobrá zpráva.

Zřejmě je to proto, že od té doby co otevřeli nové nabíječky u Amiga (8 x superchanger a další dva stojany CCS a Chademo) tak v Olomouci nikdo s nabíjením nemá problém.

Jak říká můj kolega z toho kraje „Olomóc – země elektromobilitě zaslébená“.

0/0
doporučit
12.3.2018 8:22
Foto

J65i16ř93í 93H59e42r76m57á54n24e92k 4856982952290

Nebo tam je elektromobilů málo.

0/0
doporučit
12.3.2018 9:19
Foto

Z52d77e50n44ě47k 27M46a92t22u38š66k72a 7688676315296

jenže to jsou auta výhradně do městského provozu, jinak, a zvláště díky elektropohonu, nepoužitelná.

0/0
doporučit
12.3.2018 7:30

M58i75r39e55k 19M82a30t84y73á16š 3374368303863

No nevím pane Matuško, když mluvím s těmi, co s Iony jezdí, tak neříkají, že by to nešlo, nebo že jsou to „auta nepoužitelná“.

Myslíte jako nepoužitelná pro Vás, nebo pro ně. Nic takového jsem však nenapsal ani mezi řádky.

0/0
doporučit
12.3.2018 7:38
Foto

Z46d84e45n97ě45k 36M18a41t44u35š28k23a 7818646925686

asi se shodneme, že to jsou, svými parametry i konstrukcí, auta určená pro městský provoz. Jet s takovým autem na dovolenou do Itálie, to by asi nebylo to pravé ořechové.

0/0
doporučit
12.3.2018 7:43

M17i89r33e94k 44M20a69t49y19á68š 3574658693403

Znám několik takových, co s tímto vozem (Ion) projeli celou Evropu za pár korun. (Já bych si na to asi netroufl.)

+1/0
doporučit
12.3.2018 8:04
Foto

Z88d20e71n34ě90k 80M37a69t32u93š21k26a 7418136375956

no, projíždět Evropou skokově po sto kilometrech, to asi není ani Vaše představa ideální dovolené.

0/−1
doporučit
12.3.2018 8:14
Foto

J11a65r90o14m98í47r 13V35e52g36r 2257940882750

Pane Matuško a všichni ostatní, elektromobily nepolíbení. Tedy Ti co o tom "hodně vědí", aniž by měli jakoukoli zkušenost.

Před 5ti lety jsem byl s manželkou na dovolené v Chorvatsku. Jeli jsme malým Peugeotem 106, který je pro mne docela pohodlný. Navštívili jsme království pana Rimace , týden pobili u moře a na zpáteční cestě jednou dobili v Klagenfurtu. Nabití trvalo necelé 3 hodiny. Pokud víte jak na to, dá se cestovat velice pohodlně a velice levně. Proud byl zdarma, pneumatiky asi 4 hal./km.

Elektromobilita Vám změní život, měli byste se na to připravit, jinak budete velmi přeqapeni. My už to máme za sebou.

0/0
doporučit
12.3.2018 8:53
Foto

Z78d51e71n14ě45k 18M50a56t72u21š41k46a 7668386825276

ale já nechci měnit, a už vůbec ne kvůli autu, svůj život

0/0
doporučit
12.3.2018 8:57
Foto

Z77d65e22n23ě66k 90M73a65t40u51š16k46a 7808636655416

P.S. 8-opovažujete čekání desítky minut u nabíječek za pozitivní posun v životě penzisty???

0/0
doporučit
12.3.2018 9:28
Foto

J80i55ř25í 68H54e37r66m29á54n53e91k 4796712612790

500 km na jedno nabití?

0/0
doporučit
12.3.2018 9:20
Foto

Z74d51e34n57ě58k 82M74a18t86u76š15k72a 7938116145756

také se mi nezdá

0/0
doporučit
12.3.2018 9:25
Foto

Z19d54e10n65ě21k 22M24a72t50u98š91k68a 7238986935926

P.S. Vy hledáte vůz pro sebe, pro svůj job, své aktivity a, a to hlavně, pro své hobby a své možnosti.

Já hledám, a dovolím si tvrdit, že na rozdíl od Vás představuji většinu, univerzální vůz, kdykoliv použitelný. Nesmím být závislý na místě parkování, nechci každou delší cestu plánovat podle dojezdu a venkovní teploty.

A to nemluvím o cenách vozů.

0/0
doporučit
12.3.2018 7:51

M78i70r41e94k 56M16a17t57y16á46š 3384908483633

Ano výběr EV je zatím omezený a s nabíječkami ve vašem kraji je to tragédie.

Pokuste se na to však podívat mojí optikou.

Nedaleko (asi 15 km) otevřel Lidl novou prodejnu s rychlonabíječkou zdarma. V okruhu 30 km je už osm rychlonabíječek a snad padesát nabíjecích míst (a to o všech ani nevím).

Problémy s nabíjením (ty co jsem řešil před rokem) už neřeším.

Jó tady je elektromobilový ráj.:-)

0/0
doporučit
12.3.2018 8:15
Foto

Z71d28e50n77ě82k 34M70a95t68u61š37k61a 7168596905166

nákup v Lidlu trvá cca půl hodiny, nabíječka je zrovna obsazená.

To tam mám čekat další půl hodinu?

Takhle natankuji za cca 5 minut, zbytek času je můj, ne mého auta.

Zatím je to tak, že mám-li elektromobil, musím tomu přizpůsobit řadu věcí.

A to já nechci, auto nesmí překážet, naopak, má pomáhat.

0/−1
doporučit
12.3.2018 8:24
Foto

Z94d86e81n21ě93k 33M68a18t29u12š47k52a 7588736835326

minusy nejsou příliš silný argument.

0/0
doporučit
12.3.2018 8:59

M33i86r36e73k 27M45a26t69y31á81š 3124798673943

Jestli se vrátíme k článku „Koho je potřeba po volbách dobít!“, tak zjistíme, že na rychlonabíječkách nabíjím 9 minut (medián). Takže zatím co vy čepujete, mám nakoupeno. U Lídlů je to zatím v pohodě, akorát na Barandově jsem se míjel s kluky s eGolfem. Zatím tedy žádnou paniku.

Jelikož můj nákup trvá většinou více než 9 minut, tak v celkovém součtu jsem neztratil ani minutu, zatímco u Vás je pryč 5 minut a asi 1.000,- Kč z peněženky.

(Nevychází to vždy takhle krásně, ale děkuji za nádherný příklad – asi ho použiji na Ampéru.) R^

0/0
doporučit
12.3.2018 11:49
Foto

Z98d57e66n98ě51k 50M19a36t69u48š58k41a 7588796855286

pokud přijedou před chebský Kaufland dva elektromobily a během nákupu chtějí dobít, tak jeden má smůlu.

0/0
doporučit
12.3.2018 16:08



BLOGER ROKU 2017 - FINÁLE

BR17

Kdo bude blogerem roku 2017? Rozhodněte svým hlasem ve finále! Hlasovat můžete zde .

Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.