Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

V diskuzi u minulého článku (Jak padá Lístek) jsem opět měl ten pocit. Jeden čtenář psal, že by nekoupil automobil, kdyby byl omezen tím, že by mu benzín tankovali pouze po kapkách – plnou by nakapali za 6 hodin. Automobil by nebral ani zdarma, ani kdyby byl zdarma i ten benzín. No já se mu ani nedivím.

Ale to je jen omezení v jeho hlavě, že si nedokáže představit a zařídit, aby mu tu nádrž nakapali přes noc, když spí.

Zdroj: https://mirekmatyas.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=648839

Vaše omezení ve Vaší hlavě zase nedokáže pochopit, že nechci svůj život a své konání podřizovat něčemu, co má sloužit mě.

Nikoliv naopak.

0 0
možnosti
MM

Zdravím pane Matuško,

v blogu píši o svém rozhodování o elektromobilu – pouze na čtenáři je, jestli moje názory přijme, nebo s nimi bude nesouhlasit.

Občas se někdo v diskuzi na něco zeptá, nebo potřebuje poradit. Tak to vysvětlím a odkážu na zdroje.

Mám pocit, že jste se v minulosti celkem jasně vyjádřil, že nic nepotřebujete a tak nevím o čem je Váš dnešní diskuzní příspěvek. Navíc ten benzín po kapkách nebyl Váš příspěvek, ale od uživatele s názvem Martin Laco 7368.

Jak víte, behaviorální ekonomie a mentální klamy mne baví – tak z nich v blogu tu a tam něco poodhalím.

Takže dnes mne nezajímá jakým autem jezdíte, dnes by mne zajímalo kolík stojí ten puk, co není za stovku :-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 93
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1166x
Technik, konzultant, obchodník - již 30 let.

Na služebních cestách najeto přes 150.000 elektrických km.

Elektromobil vnímám jako TŘEŠNIČKU na dortu elektromobility - té se věnuji v projektu www.mala-elektromobilita.cz

Seznam rubrik