Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

prošel jsem si mobile.de - aktuální ceny vozů Nissan Leaf, od roku výroby 2015 začínají na 16990,- Euro.

0 0
možnosti
MM

V mém hledáčku jsou Leafy již od 2014 (nový typ baterie) - jak jsem psal v článku. Takže nejlevnější je za 13.490 Eu (tedy zhruba 284.000,- Kč bez daně). Najeto 18.848 km výbava Visia. Dlouho se tam asi neohřeje. Ale mobile.de není samozřejmě jediný server, na kterém se prodávají elektromobily.

0 0
možnosti
Foto

ano, to máte pravdu, ten tam je, ale počítat za Euro 21 Kč, je buď omyl, nebo bezbřehý optimismus.

Kromě toho, zarazila mě jedna věc. O elektromobilech se tvrdí, že to jsou držáky. Když si však prohlížím nabídky bazarů, tak se jich majitelé většinou zbavují v průměru po 15 - 30 tisících km, mnohdy i podstatně méně.

Mimochodem, ten vámi zmiňovavý již po necelých 19 tisících.

Co je důvodem tak rychlých odprodejů???

0 0
možnosti
MM

Dobrý den pane Matuško, vezmeme to po pořádku.

13.490 - 20%DPH = 11.242,- EU x 25,2 = 283.298,4 Kč "(tedy zhruba 284.000,- Kč bez daně)".

Jsem trošku překvapen, že vy, jako věrný nefanda, si po přečtení článku nepoložíte otázku co vlastně z těch grafů lze vyčíst.

Psal jsem, že hodnoty jsou průměrované z několika vozů, které vyhovují mému zadání (nejedná se tedy o nějaké náhody, nebo štěstí na cenu) - a je z nich vidět, že cena opravdu drží a nepadá.

Také rok je pořád stejný (2012) - auta z mého vzorku Leafů tedy "zestárla o rok" a pořád drží cenu - zatímco u vzorku Tesel - byla stále stejně stará (za rok se ročník zvýšil o rok) - a cena padla o třetinu.

A že mají na západ od našich hranic jinou mentalitu, to jistě víte.

Měnit auto po 3 - 5 letech je přece zcela běžná věc - stejně jako to, že jsou pokryté nabíječkami hlavní tahy a v každé větší vesnici je několik veřejně dostupných nabíječek.

Elektromobily zatím nejsou volbou pro většinu z nás, ale když si ten výše uvedený Leaf koupí podnikatel, tak za 50.000 km je na stejných nákladech, jako kdyby koupil za 100.000,- Kč ojeté TDI.

No a pak už je to jen o počtech a o tom jestli chce nebo nechce dusit ty ostatní.

Proudu ZDAR!

0 0
možnosti
Foto

drtivá většina těch nabízených el. aut má velice málo naježděných kilometrů. Prodávat auto po třech letech a 18 tisících kilometrech, to je víc než podivné.

A tak vypadá většina nabídek.

0 0
možnosti
  • Počet článků 93
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1166x
Technik, konzultant, obchodník - již 30 let.

Na služebních cestách najeto přes 150.000 elektrických km.

Elektromobil vnímám jako TŘEŠNIČKU na dortu elektromobility - té se věnuji v projektu www.mala-elektromobilita.cz

Seznam rubrik