Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

prošel jsem si mobile.de - aktuální ceny vozů Nissan Leaf, od roku výroby 2015 začínají na 16990,- Euro.

0 0
možnosti

V mém hledáčku jsou Leafy již od 2014 (nový typ baterie) - jak jsem psal v článku. Takže nejlevnější je za 13.490 Eu (tedy zhruba 284.000,- Kč bez daně). Najeto 18.848 km výbava Visia. Dlouho se tam asi neohřeje. Ale mobile.de není samozřejmě jediný server, na kterém se prodávají elektromobily.

0 0
možnosti

Kilometer za 20 halierov... Keby mi niekto ponúkol auto na klasické palivo, s dvojnásobnou cenou, ale spotrebou za 20 halierov na kilometer, ešte by som nad tým rozmýšľal. Ale ak by sa to auto dalo natankovať len kvapkaním paliva cez infúznu súpravu s prietokom dva litre za hodinu a pumpy s týmto typom doplnenia nádrže by navyše neboli na každom rohu, nechcel by som ho ani zadarmo.;-)

1 0
možnosti

Zcela vás chápu. Za takových podmínek bych to taky nebral.

0 0
možnosti

To chápu, Prahu taky na jeden zátah nedám, ale láká mne ta cena. Když se mi podaří dostat 1kWh pod 1,50 Kč, budu jezdit Rosice - Praha a zpět (cca. 400 km) za 78 Kč. A vo tom to je. Kilometr za 20 halířů :-)

0 1
možnosti
Foto

vo tom to není, protože důvodem cestování, je dostat se z bodu A do bodu B.

Cena je faktor nikoliv zanedbatelný, ale přesto až druhotný.

Vy ušetříte peníze, já čas.

A čas jsou také peníze, protože místo čučení u nabíječky, mohu dělat něco rozumného.

2 0
možnosti
Foto

dát 350 tisíc za ojetinu, s kterou nedojedu na jeden zátah do Prahy, děkuji, to nechci.

0 0
možnosti
  • Počet článků 93
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1166x
Technik, konzultant, obchodník - již 30 let.

Na služebních cestách najeto přes 150.000 elektrických km.

Elektromobil vnímám jako TŘEŠNIČKU na dortu elektromobility - té se věnuji v projektu www.mala-elektromobilita.cz

Seznam rubrik