Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Z94d34e39n45ě55k 47M19a62t87u19š86k90a 7748206935136

prošel jsem si mobile.de - aktuální ceny vozů Nissan Leaf, od roku výroby 2015 začínají na 16990,- Euro.

6.2.2018 10:55

M92i17r23e25k 18M12a62t21y70á78š 3204298553873

V mém hledáčku jsou Leafy již od 2014 (nový typ baterie) - jak jsem psal v článku. Takže nejlevnější je za 13.490 Eu (tedy zhruba 284.000,- Kč bez daně). Najeto 18.848 km výbava Visia. Dlouho se tam asi neohřeje. Ale mobile.de není samozřejmě jediný server, na kterém se prodávají elektromobily.

6.2.2018 19:20
Foto

Z28d77e95n23ě47k 46M30a86t48u61š82k70a 7588776365526

ano, to máte pravdu, ten tam je, ale počítat za Euro 21 Kč, je buď omyl, nebo bezbřehý optimismus.

Kromě toho, zarazila mě jedna věc. O elektromobilech se tvrdí, že to jsou držáky. Když si však prohlížím nabídky bazarů, tak se jich majitelé většinou zbavují v průměru po 15 - 30 tisících km, mnohdy i podstatně méně.

Mimochodem, ten vámi zmiňovavý již po necelých 19 tisících.

Co je důvodem tak rychlých odprodejů???

6.2.2018 19:49

M16i57r44e91k 34M14a53t49y19á83š 3634598353353

Dobrý den pane Matuško, vezmeme to po pořádku.

13.490 - 20%DPH = 11.242,- EU x 25,2 = 283.298,4 Kč "(tedy zhruba 284.000,- Kč bez daně)".

Jsem trošku překvapen, že vy, jako věrný nefanda, si po přečtení článku nepoložíte otázku co vlastně z těch grafů lze vyčíst.

Psal jsem, že hodnoty jsou průměrované z několika vozů, které vyhovují mému zadání (nejedná se tedy o nějaké náhody, nebo štěstí na cenu) - a je z nich vidět, že cena opravdu drží a nepadá.

Také rok je pořád stejný (2012) - auta z mého vzorku Leafů tedy "zestárla o rok" a pořád drží cenu - zatímco u vzorku Tesel - byla stále stejně stará (za rok se ročník zvýšil o rok) - a cena padla o třetinu.

A že mají na západ od našich hranic jinou mentalitu, to jistě víte.

Měnit auto po 3 - 5 letech je přece zcela běžná věc - stejně jako to, že jsou pokryté nabíječkami hlavní tahy a v každé větší vesnici je několik veřejně dostupných nabíječek.

Elektromobily zatím nejsou volbou pro většinu z nás, ale když si ten výše uvedený Leaf koupí podnikatel, tak za 50.000 km je na stejných nákladech, jako kdyby koupil za 100.000,- Kč ojeté TDI.

No a pak už je to jen o počtech a o tom jestli chce nebo nechce dusit ty ostatní.

Proudu ZDAR!

6.2.2018 21:49
Foto

Z90d30e44n20ě23k 72M52a37t89u16š64k40a 7348526665406

drtivá většina těch nabízených el. aut má velice málo naježděných kilometrů. Prodávat auto po třech letech a 18 tisících kilometrech, to je víc než podivné.

A tak vypadá většina nabídek.

6.2.2018 22:32

M74a19r15t22i43n 27L94a50c43o 7773686228

Kilometer za 20 halierov... Keby mi niekto ponúkol auto na klasické palivo, s dvojnásobnou cenou, ale spotrebou za 20 halierov na kilometer, ešte by som nad tým rozmýšľal. Ale ak by sa to auto dalo natankovať len kvapkaním paliva cez infúznu súpravu s prietokom dva litre za hodinu a pumpy s týmto typom doplnenia nádrže by navyše neboli na každom rohu, nechcel by som ho ani zadarmo.;-)

5.2.2018 14:55

M59i86r21e93k 94M28a27t72y56á85š 3344988623983

Zcela vás chápu. Za takových podmínek bych to taky nebral.

5.2.2018 15:35

M91a13r67t81i47n 23L74a98c77o 7503256178

Ako sa tieto podmienky líšia od elektrického auta?8-o

5.2.2018 16:34

M40i50r85e66k 51M11a22t65y25á94š 3204468233613

Celkem hodně, přečtěte si nějaké předchozí články.

5.2.2018 22:14

M94i79r15e75k 56M15a29t40y59á22š 3134308133683

To chápu, Prahu taky na jeden zátah nedám, ale láká mne ta cena. Když se mi podaří dostat 1kWh pod 1,50 Kč, budu jezdit Rosice - Praha a zpět (cca. 400 km) za 78 Kč. A vo tom to je. Kilometr za 20 halířů :-)

5.2.2018 9:40
Foto

Z43d19e71n14ě63k 54M41a60t31u55š72k68a 7828676875556

vo tom to není, protože důvodem cestování, je dostat se z bodu A do bodu B.

Cena je faktor nikoliv zanedbatelný, ale přesto až druhotný.

Vy ušetříte peníze, já čas.

A čas jsou také peníze, protože místo čučení u nabíječky, mohu dělat něco rozumného.

5.2.2018 10:01

M89i16r85e66k 17M98a52t71y30á84š 3574278473643

U nabíječky nečučím, ale vždy dělám něco rozumného.

Jaká činnost je podle Vás dělat něco rozumného?

5.2.2018 10:24
Foto

Z62d81e66n12ě93k 21M41a65t14u62š39k48a 7178466915876

třeba okopávat záhony, spravit konečně ta dvířka u linky, jít na procházku s vnoučaty,, nebo na pivo s kamarády.

To všechno si k té nabíječce vzít nemohu, ale mohu to udělat před jízdou, nebo po jízdě, která bude o tu vaši přestávku kratší.

5.2.2018 10:37

M27i73r49e52k 36M45a22t14y26á70š 3884858553453

K tomu přece auto nepotřebujete.

5.2.2018 11:29
Foto

Z17d76e96n49ě87k 69M74a70t35u32š51k36a 7758466595706

také se o tom nikde nezmiňuji

5.2.2018 12:47
Foto

Z16d63e54n55ě44k 14M90a11t52u58š64k95a 7238176645956

P.S. když jedu do Prahy, což je 200 km, nepotřebuji k tomu cca hodinovou přestávku, když se to celé dá sfouknout za slabé dvě hodiny.

A navíc, tam, kde bych mohl dobíjet, je asi 20 min. od bydliště a navíc, je tam furt plno.

Proč bych si měl takhle komplikovat cesty???

5.2.2018 12:52
Foto

Z57d37e65n89ě60k 46M71a30t61u94š31k22a 7758886845516

dát 350 tisíc za ojetinu, s kterou nedojedu na jeden zátah do Prahy, děkuji, to nechci.

5.2.2018 9:22







Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz