Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Z45d77e66n44ě64k 75M10a34t87u16š26k75a 7418756855696

prošel jsem si mobile.de - aktuální ceny vozů Nissan Leaf, od roku výroby 2015 začínají na 16990,- Euro.

0/0
6.2.2018 10:55

M51i78r97e15k 32M88a49t85y93á74š 3824408983553

V mém hledáčku jsou Leafy již od 2014 (nový typ baterie) - jak jsem psal v článku. Takže nejlevnější je za 13.490 Eu (tedy zhruba 284.000,- Kč bez daně). Najeto 18.848 km výbava Visia. Dlouho se tam asi neohřeje. Ale mobile.de není samozřejmě jediný server, na kterém se prodávají elektromobily.

0/0
6.2.2018 19:20
Foto

Z86d39e12n74ě89k 11M76a78t24u19š96k60a 7448726855866

ano, to máte pravdu, ten tam je, ale počítat za Euro 21 Kč, je buď omyl, nebo bezbřehý optimismus.

Kromě toho, zarazila mě jedna věc. O elektromobilech se tvrdí, že to jsou držáky. Když si však prohlížím nabídky bazarů, tak se jich majitelé většinou zbavují v průměru po 15 - 30 tisících km, mnohdy i podstatně méně.

Mimochodem, ten vámi zmiňovavý již po necelých 19 tisících.

Co je důvodem tak rychlých odprodejů???

0/0
6.2.2018 19:49

M43i78r10e62k 54M47a66t55y56á37š 3804508893923

Dobrý den pane Matuško, vezmeme to po pořádku.

13.490 - 20%DPH = 11.242,- EU x 25,2 = 283.298,4 Kč "(tedy zhruba 284.000,- Kč bez daně)".

Jsem trošku překvapen, že vy, jako věrný nefanda, si po přečtení článku nepoložíte otázku co vlastně z těch grafů lze vyčíst.

Psal jsem, že hodnoty jsou průměrované z několika vozů, které vyhovují mému zadání (nejedná se tedy o nějaké náhody, nebo štěstí na cenu) - a je z nich vidět, že cena opravdu drží a nepadá.

Také rok je pořád stejný (2012) - auta z mého vzorku Leafů tedy "zestárla o rok" a pořád drží cenu - zatímco u vzorku Tesel - byla stále stejně stará (za rok se ročník zvýšil o rok) - a cena padla o třetinu.

A že mají na západ od našich hranic jinou mentalitu, to jistě víte.

Měnit auto po 3 - 5 letech je přece zcela běžná věc - stejně jako to, že jsou pokryté nabíječkami hlavní tahy a v každé větší vesnici je několik veřejně dostupných nabíječek.

Elektromobily zatím nejsou volbou pro většinu z nás, ale když si ten výše uvedený Leaf koupí podnikatel, tak za 50.000 km je na stejných nákladech, jako kdyby koupil za 100.000,- Kč ojeté TDI.

No a pak už je to jen o počtech a o tom jestli chce nebo nechce dusit ty ostatní.

Proudu ZDAR!

0/0
6.2.2018 21:49
Foto

Z68d35e41n57ě39k 46M38a11t95u68š73k98a 7838956345386

drtivá většina těch nabízených el. aut má velice málo naježděných kilometrů. Prodávat auto po třech letech a 18 tisících kilometrech, to je víc než podivné.

A tak vypadá většina nabídek.

0/0
6.2.2018 22:32

M15a22r18t86i49n 60L98a92c13o 7483716568

Kilometer za 20 halierov... Keby mi niekto ponúkol auto na klasické palivo, s dvojnásobnou cenou, ale spotrebou za 20 halierov na kilometer, ešte by som nad tým rozmýšľal. Ale ak by sa to auto dalo natankovať len kvapkaním paliva cez infúznu súpravu s prietokom dva litre za hodinu a pumpy s týmto typom doplnenia nádrže by navyše neboli na každom rohu, nechcel by som ho ani zadarmo.;-)

+1/0
5.2.2018 14:55

M28i61r30e36k 88M31a49t71y28á85š 3434498573413

Zcela vás chápu. Za takových podmínek bych to taky nebral.

0/0
5.2.2018 15:35

M82a41r88t54i62n 70L30a27c32o 7673426138

Ako sa tieto podmienky líšia od elektrického auta?8-o

+1/0
5.2.2018 16:34

M52i18r36e47k 53M89a73t81y82á43š 3474478203623

Celkem hodně, přečtěte si nějaké předchozí články.

0/0
5.2.2018 22:14

M55i62r19e28k 78M67a38t18y76á67š 3144588843113

To chápu, Prahu taky na jeden zátah nedám, ale láká mne ta cena. Když se mi podaří dostat 1kWh pod 1,50 Kč, budu jezdit Rosice - Praha a zpět (cca. 400 km) za 78 Kč. A vo tom to je. Kilometr za 20 halířů :-)

0/−1
5.2.2018 9:40
Foto

Z35d10e38n62ě93k 85M77a40t45u80š42k53a 7758756575486

vo tom to není, protože důvodem cestování, je dostat se z bodu A do bodu B.

Cena je faktor nikoliv zanedbatelný, ale přesto až druhotný.

Vy ušetříte peníze, já čas.

A čas jsou také peníze, protože místo čučení u nabíječky, mohu dělat něco rozumného.

+2/0
5.2.2018 10:01

M92i51r44e10k 24M66a17t14y88á73š 3734448403683

U nabíječky nečučím, ale vždy dělám něco rozumného.

Jaká činnost je podle Vás dělat něco rozumného?

+1/−1
5.2.2018 10:24
Foto

Z43d93e14n72ě55k 82M15a84t52u34š84k25a 7278386845346

třeba okopávat záhony, spravit konečně ta dvířka u linky, jít na procházku s vnoučaty,, nebo na pivo s kamarády.

To všechno si k té nabíječce vzít nemohu, ale mohu to udělat před jízdou, nebo po jízdě, která bude o tu vaši přestávku kratší.

0/0
5.2.2018 10:37

M91i62r59e38k 73M62a24t84y85á67š 3914348733293

K tomu přece auto nepotřebujete.

0/0
5.2.2018 11:29
Foto

Z21d42e10n76ě46k 47M48a12t29u74š43k17a 7978206245986

také se o tom nikde nezmiňuji

0/0
5.2.2018 12:47
Foto

Z49d78e28n63ě80k 21M84a12t93u80š79k28a 7868876895796

P.S. když jedu do Prahy, což je 200 km, nepotřebuji k tomu cca hodinovou přestávku, když se to celé dá sfouknout za slabé dvě hodiny.

A navíc, tam, kde bych mohl dobíjet, je asi 20 min. od bydliště a navíc, je tam furt plno.

Proč bych si měl takhle komplikovat cesty???

0/0
5.2.2018 12:52
Foto

Z21d33e22n51ě24k 50M91a47t84u88š43k83a 7938656635146

dát 350 tisíc za ojetinu, s kterou nedojedu na jeden zátah do Prahy, děkuji, to nechci.

0/0
5.2.2018 9:22



BLOGER ROKU 2017 - FINÁLE

BR17

Kdo bude blogerem roku 2017? Rozhodněte svým hlasem ve finále! Hlasovat můžete zde .

Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.