Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

opět jste mně nepřesvědčil.

Stále totiž stojí elektromobil násobky ceny normálního auta a nejbližší nabíječku mám 42 km od bydliště.

1 0
možnosti

Dobrý den pane Matuško,

můj blog není o tom, abych Vás přesvědčil, ale o tom, jak se rozhoduji o novém vozu. Jaké používám techniky, na co si dávám bacha a co si raději dvakrát prověřuji, než něco pořídím. Vidíte, že zdaleka ještě nejsem rozhodnut a odkládám to na prázdniny.

Čísla, metody, techniky, postupy, které postupně dávám na blog mohou někomu pomoci si lépe vybrat. Nemohu už ovlivnit, jestli moje informace ho přikloní na stranu spalováku, nebo EV – to už je každého „svobodná vůle“.

V každém případě mě však diskuze s Vámi i ostatními pomáhá poznávat oblasti problémů a rozšiřovat si náhled nad věcmi, na které je potřeba se zaměřit a rád bych Vám poděkoval za každý - byť i negativní příspěvek.

0 0
možnosti
Foto

Pane Matuško, jestli si myslíte, že ten Váš čmoud, do kterého natankujete za 1000 Kč nějakou kapalinu, ze které 800 Kč vyletí vejfukem a chladičem bez jakéhokoli užitku, pouze to nadělá smrad a rámus , tak to není normální!

Normální auto je na elektriku. Může jezdit na zcela obnovitelnou energii, kterou využije z 90ti % a nedělá ten rámus a smrad. Nabíjet lze z každé zásuvky, i z té kterou máte vedle Vaší postýlky.

Pane Veselý .Řidičák mám přes padesát let a vím, že jsem omylný a unavitelný. Stroj udělá těch chyb méně. On Vám může velice pomáhat a trochu vím o čem nyní píši.

0 0
možnosti
Foto

I43v62a32n 12V74e20s48e64l90ý

23. 1. 2018 14:19

Já vám to neberu, já prostě, a v tom máme každý svůj názor, nejsem příznivcem autonomního řízení protože řídím rád celé ty roky a bavit mě to nepřestává.

1 0
možnosti
  • Počet článků 93
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1166x
Technik, konzultant, obchodník - již 30 let.

Na služebních cestách najeto přes 150.000 elektrických km.

Elektromobil vnímám jako TŘEŠNIČKU na dortu elektromobility - té se věnuji v projektu www.mala-elektromobilita.cz

Seznam rubrik