Děkujeme za pochopení.
J35a90r66o38m84í76r 78V45e95g73r
Pan Matyáš se asi trochu mýlí. Je to asi tím, že nejezdí Teslou. V ČR jsou tyto nabíječky zatím 3. Jedna ve Vestci, druhá u Humpolce a třetí v Olomouci. Po světě jich je dostatečně a v Evropě také https://www.tesla.com/de_DE/findus#/bounds/65,55,34,-11?search=supercharger&name=Europe Tesla Vás tam nejen mnohdy sama navede, pamatuje si, kde všude jste již nabíjeli. Ve vozidle vidíte kolik je na stanici vozů, kolik má kdo nabito a kdy bude volno. Nabití trvá cca 30 minut. Pro vozidla starší ode dneška rok je nabíjení doživotně zdarma. Tento benefit se převádí i na nové majitele.
Jezdím elektricky 30 let a nikdy jsem neměl úplně nové auto. Ceny novým bývaly dříve závratné, ale kdo si dovede opravit , může pořídit opravdu levně. Nemůžete si však představovat, že pořídíte elektromobil za pár tisíc Kč. Podstatnou část ceny opravdu tvoří akumulátory a proto můžete ceny elektromobilů a čmoudů srovnávat pouze tehdy, připočtete-li k ceně čmouda cisternu benzínu či nafty. To je asi pro dnešek vše, jedu si koupit další elektromobil do mé sbírky. Přijeďte se podívat a případně vybrat.
Z92d83e27n89ě50k 13M96a17t54u86š11k17a
kam zmizel článek???
Z74d72e61n13ě98k 57M17a40t51u75š25k12a
ten příklad "čerpacích" stanice elmobilů na videu je nádherný.
Jenom drobný dotaz - kolik takových u nás je???
M89i88r26e21k 27M34a65t93y21á43š
Zatím jsou takové v Evropě asi jen dvě - Norsko.
J43i96ř84í 66H65e89r23m18á80n14e65k
Na všechno je třeba jít selským rozumem. Věci jsou drahé, protože o ně je zájem a levné proto, že o ně zájem není. To neplatí jen u aut, to platí u všeho. To je zákon obchodu.
Já si v roce 2006 koupil naprosto luxusní auto, které v roce výroby 1999 stálo u nás bez 50k dva milióny. Tedy skoro špička trhu. Do dotazníčku prodejce, o kterém jsem si myslel, že se nikdy nevyplní jsem napsal: BMW540i, r.v. od roku 1999, cena €8,000.00 (osm tisíc Euro), kůže, xenon, střešní okno.
A za tu směšnou cenu jsem to auto také koupil. A proč? Protože v zemi původu, tedy v Německu mají "Die Kraftfahrzeugsteuer, kurz Kfz-Steuer, kommt in zwei verschiedenen Formen vor: als Besteuerung der Zulassung eines Kraftfahrzeugs; als Besteuerung des Haltens eines Kraftfahrzeuges".
Česky jde o daň z pořízení a provozu motorového vozidla a ta, u této kubatury 4,5 litru, by byla asi €950.00 ročně. A k tomu samozřejmě i o něco vyšší spotřeba, hlavně po městech. A Němci jsou šetrní.
A závěr? Závěry jsou dva a úzce spolu souvisí:
1. Takové auto, nebo na druhou stranu zase elektromobil, si pořídí jen fanoušek. Nikdo jiný. Fanoušek přehlídne nedostatky a kochá se "výdobytky" a nehledí na objektivní skutečnosti a názory odborníků.
2. Pokud ceny něčeho klesají, tak především proto, že o ně není zájem. To je jasné, jako záhlavec
M19i14r26e42k 95M26a65t49y48á27š
Vítám Vás pane Hermánku,
vyčerpávající jako vždy.
Prakticky nemám co dodat.
Možná jen, že mne taky překvapilo, že cena (nejvíce ojetých) Tesel padla o rok o třetinu.
No uvidíme, jak to bude u ostatních elektromobilů.
P67a24v98e60l 86K85a88m29a31s
Bohužel jste jako Etalon zvolil špatný vůz. Tesla není na špici. Na špici je Elon Musk, který to umi s akcionáři lépe než vámi uváděné automobilky.
M16i94r41e38k 63M27a41t91y26á26š
Vítám Vás pane Kamas,
jaký vůz mám zvolit za měsíc?
- Počet článků 93
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1166x
Na služebních cestách najeto přes 150.000 elektrických km.
Elektromobil vnímám jako TŘEŠNIČKU na dortu elektromobility - té se věnuji v projektu www.mala-elektromobilita.cz