Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J78a81r23o56m74í40r 18V77e57g61r 2267560682510

Pan Matyáš se asi trochu mýlí. Je to asi tím, že nejezdí Teslou. V ČR jsou tyto nabíječky zatím 3. Jedna ve Vestci, druhá u Humpolce a třetí v Olomouci. Po světě jich je dostatečně a v Evropě také https://www.tesla.com/de_DE/findus#/bounds/65,55,34,-11?search=supercharger&name=Europe Tesla Vás tam nejen mnohdy sama navede, pamatuje si, kde všude jste již nabíjeli. Ve vozidle vidíte kolik je na stanici vozů, kolik má kdo nabito a kdy bude volno. Nabití trvá cca 30 minut. Pro vozidla starší ode dneška rok je nabíjení doživotně zdarma. Tento benefit se převádí i na nové majitele.

Jezdím elektricky 30 let a nikdy jsem neměl úplně nové auto. Ceny novým bývaly dříve závratné, ale kdo si dovede opravit , může pořídit opravdu levně. Nemůžete si však představovat, že pořídíte elektromobil za pár tisíc Kč. Podstatnou část ceny opravdu tvoří akumulátory a proto můžete ceny elektromobilů a čmoudů srovnávat pouze tehdy, připočtete-li k ceně čmouda cisternu benzínu či nafty. To je asi pro dnešek vše, jedu si koupit další elektromobil do mé sbírky. Přijeďte se podívat a případně vybrat.

0/0
9.1.2018 11:13
Foto

Z86d65e75n65ě65k 84M49a59t52u26š10k29a 7908446455516

kam zmizel článek???

+1/0
8.1.2018 13:21
Foto

Z40d52e52n12ě40k 35M84a62t19u61š62k58a 7238636875726

ten příklad "čerpacích" stanice elmobilů na videu je nádherný.

Jenom drobný dotaz - kolik takových u nás je???

+1/0
8.1.2018 9:40

M25i57r71e27k 79M32a80t18y76á28š 3394968563543

Zatím jsou takové v Evropě asi jen dvě - Norsko.

+1/−1
8.1.2018 21:32
Foto

Z48d73e41n16ě31k 72M13a65t21u61š80k23a 7568146315896

to je pro mě trochu z ruky

+1/0
9.1.2018 8:24
Foto

J45i87ř37í 36H14e43r71m28á71n18e70k 4436352212940

Na všechno je třeba jít selským rozumem. Věci jsou drahé, protože o ně je zájem a levné proto, že o ně zájem není. To neplatí jen u aut, to platí u všeho. To je zákon obchodu.

Já si v roce 2006 koupil naprosto luxusní auto, které v roce výroby 1999 stálo u nás bez 50k dva milióny. Tedy skoro špička trhu. Do dotazníčku prodejce, o kterém jsem si myslel, že se nikdy nevyplní jsem napsal: BMW540i, r.v. od roku 1999, cena €8,000.00 (osm tisíc Euro), kůže, xenon, střešní okno.

A za tu směšnou cenu jsem to auto také koupil. A proč? Protože v zemi původu, tedy v Německu mají "Die Kraftfahrzeugsteuer, kurz Kfz-Steuer, kommt in zwei verschiedenen Formen vor: als Besteuerung der Zulassung eines Kraftfahrzeugs; als Besteuerung des Haltens eines Kraftfahrzeuges".

https://www.google.cz/search?q=kfzSt&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-ab&gfe_rd=cr&dcr=0&ei=oSNTWridHY2q8wf5rqWwCg

Česky jde o daň z pořízení a provozu motorového vozidla a ta, u této kubatury 4,5 litru, by byla asi €950.00 ročně. A k tomu samozřejmě i o něco vyšší spotřeba, hlavně po městech. A Němci jsou šetrní.

A závěr? Závěry jsou dva a úzce spolu souvisí:

1. Takové auto, nebo na druhou stranu zase elektromobil, si pořídí jen fanoušek. Nikdo jiný. Fanoušek přehlídne nedostatky a kochá se "výdobytky" a nehledí na objektivní skutečnosti a názory odborníků.

2. Pokud ceny něčeho klesají, tak především proto, že o ně není zájem. To je jasné, jako záhlavec

+4/0
8.1.2018 9:02

M87i15r63e22k 88M26a17t42y24á69š 3584458193453

Vítám Vás pane Hermánku,

vyčerpávající jako vždy.

Prakticky nemám co dodat.

Možná jen, že mne taky překvapilo, že cena (nejvíce ojetých) Tesel padla o rok o třetinu.

No uvidíme, jak to bude u ostatních elektromobilů.

+1/0
8.1.2018 9:11

M65i75c75h86a85l 82Š50t68a29j50n15r11t 4234441222127

Ceny klesají z několika různých důvodů, redukovat to na "o ně není zájem" je dost úlet.

0/0
8.1.2018 21:49

M69i40r98e65k 92M17a92t91y41á72š 3384558223663

No když jsem vybíral jaký elektromobil dát na blog jako první, tak jsem nejprve uvažoval o Leafu. Je ho v Evropě nejvíc a tak by měla být jeho cena (nabídka – poptávka) nejreálnější. Když jsem ale viděl, jak letí dolů ceny Tesly, tak jsem zvolil tu. Samotného mne to překvapilo. Navíc Tesla není v mém hledáčku (má malý kufr – nevleze se mi tam kopírka A3 /do eupu se vleze/ – navíc cena je mimo mou realitu).

Jestli budou ceny padat takhle ještě rok, tak se vyplatí Teslu koupit jen kvůli baterkám. Ty dát doma na fotovoltaiku a zbytek z Tesly odvézt do šrotu.

Na druhou stranu cenu určuje trh a je zřejmé, že o ojeté Tesly není příliš zájem. A to může být ze spousty důvodů.

0/0
8.1.2018 22:09

M54i96c61h81a15l 42Š94t56a48j38n53r28t 4854221172877

NOvá Tesla je úžasná techno hračka pro lidi, co mají elektromobilitu jako koníčka. Ojetá Tesla se bude blížit své užitné hodnotě v kontextu spalovací konkurence a technické spolehlivosti, prostě o ten uměle nahoněný glanc přijde.

+1/0
8.1.2018 23:17

P13a72v29e22l 98K28a46m53a51s 3589821830549

Bohužel jste jako Etalon zvolil špatný vůz. Tesla není na špici. Na špici je Elon Musk, který to umi s akcionáři lépe než vámi uváděné automobilky.

+1/0
8.1.2018 8:39

M22i53r94e55k 61M95a17t48y41á38š 3794168223913

Vítám Vás pane Kamas,

jaký vůz mám zvolit za měsíc?

0/0
8.1.2018 8:54



BLOGER ROKU 2017 - FINÁLE

BR17

Kdo bude blogerem roku 2017? Rozhodněte svým hlasem ve finále! Hlasovat můžete zde .

Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.