Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tohle jste napsal o sobě:

"A protože mě velmi zajímá behaviorální ekonomie (ta je o tom, proč se lidé rozhodují spíše pomocí emocí, než za použití logiky), bude celý blog spíše o pocitech než o technických parametrech aut."

A tak tedy budu brát i Vaše nadšení pro elektromobily a Vaše vysvětlování jejich předností.

1 0
možnosti

Skvělé! Alespoň někdo to čte.

Děkuji pane Matuško.

Elektromobilistou jsem opravdu tak trochu omylem.

K elektromobilům jsem se dostal právě přes techniky rozhodování. Respektive tak, že jsem byl tak vytočen na dodavatele elektrické energie, že jsem si položil otázku, jestli od nich opravdu musím odebírat elektřinu a přistupovat na jejich hry. Hledal jsem možnosti a zjistil, že nemusím. Otázkou pak bylo, co s elektřinou, kterou vyrobím na FV a nespotřebuji. Vy by jste to prodal pod cenou distributorovi když nemusíte? Nebylo by lepší za to jezdit „zdarma“? Tak asi takhle.

Jinak elektromobily moc nevychvaluji. Některé kritické články ještě přijdou. Jen píši svoje zkušenosti. U mě to prostě jde a dává to ekonomický smysl.

1 0
možnosti

I tady obavy nesdílím. Ta auta jsou pořád drahá, tak nebudou přibývat moc rychle a protože výrobci se do eletromobilů tak trochu zbláznili a hojně je podporují, infrastruktura by spíš měla udržet krok. Zvláště pokud se nepodaří prolomit současný nevalný dojezd, bude platit nedostatek rychlonabíječek = zhoršení prodeje.

Jinak ono bububu strašlivými řepkožravými ojetinami z Deutschlandu je trochu zbytečné, většinou to budou stroje s EURO IV a lepším a to popravdě není žádné velké drama.

0 0
možnosti

No nevím jaké Euro splňují ty auta za kterými jezdím já, ale na co jezdí spíš vidím než cítím.

0 0
možnosti
Foto

dnes popisujete to, na co jsem pod jedním z vašich článků v diskuzi upozorňoval. Tehdy jste to bagatelizoval a dnes si na to stěžujete. A to je v republice pár elektromobilů a jezdí, vašimi slovy "okolo komína".

Rozmyslete si příště, co budete psát.

1 0
možnosti

Dobrý den pane Matuško, dnes píšu o tom, že mám obavy co se stane, když nedohodnou elektromobilisti u nabíječek.

1 0
možnosti
Foto

Já bych řekl, že popisujete část toho, před čím jsem se pokoušel varovat ve svém blogu https://vladimirstastny.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=625244 a vy jste se mi diskusi snažil tvrdit, že nemám pravdu.

2 0
možnosti

Dobrý den pane Šťastný, dnes píšu o tom, že mám obavy, co se stane, když nedohodnou elektromobilisti u nabíječek.

S nabíječkami je to dnes u mne doma trochu jiné. Situace se výrazně zlepšuje.

V okruhu 5km od domu mám 2 rychlonabíječky (vždy prázdné ještě jsem tam nepotkal elektromobil), jeden 22kW wallbox a asi osmtisíc 16A nabíjecích míst.

V okruhu 20km od domu mám 5 rychlonabíječek, asi třicet 22kW wallboxů a asi 580 tisíc 16A nabíjecích míst.

Rosice = elektromobilový ráj.

1 0
možnosti

:-).......Jak jsem psal již několikrát, stoprocentní elektromobilizace,(neplést s mobilizací), je čirá utopie. Nikdy to nebude! !!!!!!

0 1
možnosti

Naprosto s Vámi souhlasím. Elektromobily mají smysl jen někde. Na mnoha místech a v mnoha provozech to prostě nemá význam. Typoval bych to tak 80/20.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS