Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M12i62r93e25k 67M44a18t70y22á80š 3144288653983

Něco je zdarma, něco je za peníze, něco je na čip, něco jen při nákupu. Výjimečně lze platit i klasickou platební kartou. Dobrý přehled je na evmapy.

0/0
9.9.2017 8:48

A28d94a27m 94M18a21l48ý 4730907612221

A to nabíjení u těch veřejných nabíječek je zpoplatněné jak?

0/0
6.9.2017 10:19

V52o47k23o94u28n 44V50l57a73d39i67m33i75r 8622248929978

Ruzne. Vetsinou musite mit kartu Provozovatele ci dodavatele Energie. U nektereho je to zadarmo, jinde to platite z konta. Cash to asi nejde nikde.

0/0
6.9.2017 11:47

V84o42k17o16u63n 76V49l23a11d78i55m28i19r 8372708419128

Jo treba Conrad to ma na jeho parkovisti zdarma, ale musite mit jeho zakaznickou kartu.

0/0
6.9.2017 11:47

D45r62a70h90o69m60í70r 51S41t92r27o50u87h58a54l 4165878692734

Svělý článek. Hlavně mě pobavila ta situace kolem flashování auta :-). Jinak při šetření energií asi nemá smysl spoléhat na rekuperaci a je dobré předvídat stejně jako se spalovacím autem. Rekuperace sice zachraňuje, co se dá, ale není 100%.

Ta nelibost pouštět k domácí síti je celkem ospravedlnitelná. Při ceně 4 koruny za kWh se takové auto nabije za nějakou stovku, při započítání ztrát a doplna až 150 korun. Asi je dobré s tím počítat a ze slušnosti podmáznout kamaráda či dotyčného eko zelenou bankovkou s kamarádem, lepší čokoládou nebo cigárama. Chamtivost, cukr nebo nikotin dají snadno zapomenout většímu účtu za elektriku.

0/0
6.9.2017 10:19
Foto

J80a26r64o93m38í64r 11V95e91g72r 2477270982310

Nejdříve jsem si myslel, že se Mirexpletl, že chce psát o svém Citystromeru.

Rád jezdím starými vozy, protože na nové nemám, bez klimatizace a ostatních vymožeností se obejdu. Prioritou je pro mne dostatečný dojezd, čímž myslím alespoň 500 km. To nové elektromobily neumí a ještě dlouho asi umět nebudou. ( vyjímkou je Tesla, ale ta nemusí prodávat své čmoudy, protože je nevyrábí) Pokud je dostatečný dojezd odpadají problémy kdy kde a jak nabít, nabiji si v pohodě v noci, třeba doma. Na jaře jsme během eToureurope pokořili i nového ZOE s údajným dojezdem 400 km. 313 km jsme dali průměrem 87 km/h a ZOE musel nabíjet. Jeli jsme 20 let starým Citroen AXXL. www.elektromobily-os.cz proudu zdar!

0/0
6.9.2017 9:43

D90a95v53i45d 71V17l87k 6516595468627

zajímavý blog děkuji.

+1/0
6.9.2017 9:13



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.