Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VJ

Nu a takové bude dilema při každé cestě elektromobilem. V zimě nějaký kompromis mezi dojezdem a topením, v létě zase mezi klimatizací a dojezdem. S něčím se musíme smířit u každé ho pokroku, že. Dnes u spalovacího motoru v zimě zvyšuje účinnost využití odpadního tepla spalin k topení, u elektromobilu se bude naopak v zimě vyšší forma energie, elektřina, degradovat na prosté teplo. A tím odpadním teplem se bude za elektrárnou ohřívat ovzduší.

6 0
možnosti
VV

Opravdu nemam tuseni, jak je to u elektromobilu resene, ale ty elektromotory se prece take zahrivaji.

Vzpominam si, ze vzduchem chlazene Tatry foukaly Teply vzduch od valcu do kabiny.

A ze 603 mela extra benzinove topeni.

0 0
možnosti
  • Počet článků 93
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1166x
Technik, konzultant, obchodník - již 30 let.

Na služebních cestách najeto přes 150.000 elektrických km.

Elektromobil vnímám jako TŘEŠNIČKU na dortu elektromobility - té se věnuji v projektu www.mala-elektromobilita.cz

Seznam rubrik