Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
VJ
V32l84a64d86i19m16í28r 49J72a25v35o46r13a
4. 9. 2017 10:30
Nu a takové bude dilema při každé cestě elektromobilem. V zimě nějaký kompromis mezi dojezdem a topením, v létě zase mezi klimatizací a dojezdem. S něčím se musíme smířit u každé ho pokroku, že. Dnes u spalovacího motoru v zimě zvyšuje účinnost využití odpadního tepla spalin k topení, u elektromobilu se bude naopak v zimě vyšší forma energie, elektřina, degradovat na prosté teplo. A tím odpadním teplem se bude za elektrárnou ohřívat ovzduší.
6
0
možnosti
VV
V91o20k50o69u24n 26V80l82a26d44i94m62i56r
4. 9. 2017 13:38
Opravdu nemam tuseni, jak je to u elektromobilu resene, ale ty elektromotory se prece take zahrivaji.
Vzpominam si, ze vzduchem chlazene Tatry foukaly Teply vzduch od valcu do kabiny.
A ze 603 mela extra benzinove topeni.
0
0
možnosti
- Počet článků 93
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1166x
Technik, konzultant, obchodník - již 30 let.
Na služebních cestách najeto přes 150.000 elektrických km.
Elektromobil vnímám jako TŘEŠNIČKU na dortu elektromobility - té se věnuji v projektu www.mala-elektromobilita.cz
Na služebních cestách najeto přes 150.000 elektrických km.
Elektromobil vnímám jako TŘEŠNIČKU na dortu elektromobility - té se věnuji v projektu www.mala-elektromobilita.cz