Šokující odhalení SVÚ.am (Státního výzkumného ústavu.am)

1. 04. 2018 11:22:11
Zamrazí Vás prozrazené tajemství o spiknutí, které uniklo ve vědecké zprávě Státního výzkumného ústavu z jedné postsovětské země.

Jakou souvislost má nynější prudký pokles akcií čtvrté nejcennější světové automobilky a bádání vědců? Budete znepokojeni. Jelikož jsem sám byl zpočátku na vážkách, jak jsou tyto informace relevantní, pokusil jsem se vložit do článků odkazy na získané informace, kde si vše můžete sami ověřit.

Ale popořádku. Zaznamenali jste ten rozkol na politické scéně u nás. Sledujete to zvýšené politické napětí ve světě? Celý svět si najednou začal vypovídat diplomaty – to je jen vrchol ledovce (zde). Kim-Čong-Un narycho odjel vlakem řešit vyzrazenou informaci do Číny (zde). Navíc všichni mažou účty na FB - a to nejen osobní, ale i firemní, některé s více jak milionem přátel! (zde) Proč?

Začneme od konce. V grafu je vidět pokles ceny akcií čtvrté nejhodnotnější automobilky na světě. V posledním týdnu nastal rychlý pád jejich akcií, kdy během dvou dnů došlo k poklesu o 16% (to je o 4.200.000.000 USD (4.2 mld dolarů, to je 86,5 mld Kč). (více např. zde). Došlo i ke snížení ratingu (zde)

Jak je toto možné? A jak s tím souvisí politické napětí ve světě, problémy Facebooku a pád cen akcií – víc než si myslíte.

Jedná se totiž o to, co vyzradil dvojitý agent – a že oním kanálem, kterým byla informace šířena - byl právě Facebook.

Je však také vhodné vědět specializaci agenta pod krycím jménem "Forthwith". Jen krátce - vycvičen v Kaliningradské oblasti, poté získán pro GRU (vojenská zpravodajská služba), dále působil na ambasádě na Maltě a v Madridu. Od dobře informovaného zdroje, který nechtěl být jmenován, ale jeho totožnost je mi známá, jsem se dozvěděl, že specializace tohoto agenta je psychologický boj v počátečních fázích hybridní války. V roce 1994 byl získán jako dvojitý agent MI6. (odkaz zde) /britsky/

V světle těchto informací se pak zdá snáze pochopitelné, že agent byl schopen získat informace ze Státního výzkumného ústavu v Arménii. Jedná se o to, že vláda této země chystá revoluční „svítící - samodobíjecí silnice“ (dále jen SSS) pro autonomní elektromobily. Odkaz na projekt (zde) /cizojazyčně/, internetové stránky vlády (zde) /anglicky/ , a na Státní vědecký ústav (zde) /anglicky/.

Projekt je financován i z dotací a tak musel být zadán posudek o vlivu SSS na životní prostředí AIA (něco podobného, jako je u nás EIA /čti EJA/). Vědci však do této studie na rozdíl od klasických studií nezahrnuli jen rostliny a zvířata, ale i člověka /na rozdíl od jiných norem, kde se zkoumá pouze vliv na rostliny, srnky, žáby hraboše, zajíce, bažanty, nosorožce a další ohrožené druhy).

A tady nastal problém. Vědci zjistili a podrobně zdokumentovali, že navrhovaný systém má na člověka naprosto devastující vliv a to tím způsobem, že elektromagnetické jevy přítomné celému procesu narušují velmi negativně lidskou psychiku.

Vědci zjistili, že „elektromobily nemají žádnou nádrž na benzín, ale tu nahrazuje cosi, čemu se říká akumulátor“. Podrobným studiem všech dostupných pramenů zdokumentovali, že toto zařízení shromažďuje jen záporné elektrony, které postrkují elektromobil vpřed. „To však znamená, že elektromobil je plný záporné energie, kterou vyzařuje do svého okolí.“

Tato energie posiluje všechno negativní v okolí elektromobilu. To znamená, že se kolem oné elektrické podivnosti množí viry, bakterie, epidemie a zhoršuje se také lidský charakter (z dobrých lidí se mnohdy stávají zločinci, nebo politici).

Negativní energie naopak potlačuje vše pozitivní. Kolem elektromobilu tedy chřadnou rostliny (zejména léčivé), domácí zvířata i lidé. Působení této energie je nejsilnější uvnitř elektromobilu, proto zde tak často sedí různí teroristé (eco) a podobní vyvrhelové lidské společnosti.

Vědci se domnívají, že by škodlivost elektromobilů šlo alespoň poněkud potlačit, kdyby parkovaly v uzavřených dobře uzemněných kovových garážích ve tvaru magické pyramidy.

Také by jistě bylo dobré chránit mozky nevinných občanů čepicemi z alobalu, které zabrání vzniku negativních myšlenek. Elektromobilisté by měli s kovovou ochranou svého mozku usedat již do elektromobilu a tudíž by měli být s touto ochranou zachyceni i na řidičském a občanském průkazu. Že se to již praktikuje například v Rakousku, které je známé svým zapálením pro ekologii, o tom naleznete informace třeba (zde), ale ani Brňáci nésó pozadu – ti již navrhli jako ochranu před zápornou energií z elektromobilu slušivý hliníkový cedník (zde). Aby jim ale občanský průkaz na magistrátě vydali, museli celý proces maskovat pastafariánskou církví.

V souvislosti s takto závažným zjištěním se ve zcela jiném světle jeví skutečnosti, které jsou na celém světě bagatelizovány a „zametány pod koberec“.

Jistě si například vzpomínáte na nehodu supersportovního elektromobilu BMW ve službách Policie ČR. Nehoda byla v tisku popsána takto „Hybridní vůz za čtyři milióny korun, který měla policie půjčený, sjel do potoka v Chrlicích poté, co řidič kvůli mozkové příhodě nezvládl řízení.“ (celá zpráva zde).

Zajímavé na zprávě je to, že po „sjetí do potoka“ je elektromobil zralý na odpis. Z přiložené fotografie (pořízené druhý den po nehodě) od jednoho řidiče naftového TDI je však vidět, že elektromobil přeletěl koryto říčky (dráha vzduchem cca. 13m) aby se pak zapích do protějšího břehu. Jen stěží si lze představit kolik energie (negativní) muselo být vynaloženo, aby tento supersport se dvěma pasažéry mohl takto létat.

Jestliže má negativní energie takovýto potenciál, jak to pak může dopadnout se směrováním celé naší země, když ...

Foto - vláda přebírá svůj první elektromobil v roce 2016 - a od té doby se to na vládě začalo sypat!

Foto - Ministr dopravy s elektromobilem

Foto - Ministr zěmědělství s elektromobilem

Foto - Ministr průmyslu s elektromobilem

V zcela jiném světle se pak jeví důsledné zničení elektromobilů v roce 1980 v USA (dokument ke zhlédnutí zde), kdy v Americe zjistili neblahé působení elektromobilů na jejich uživatele už v počátcích elektromobility a vše v tichosti zlikvidovali. Jedním z uživatelů elektromobilu GM EV1 byl i populární herec Tony de Vito (vzpomenete si snad na nějakou jeho kladnou roli ve filmu – NE)

Přikládám také tajně pořízenou fotografii senátora Edmunda Muska (ano dědečka současného Muska) jak je zachycen v roce 1970 při testování elektromobilu!

Je to ten samý senátor, který „stopil“ v kongresu vynález pana Yorka, který by zajistil razantní snížení emisí u spalovacích motorů. Naštěstí dokumenty o vzniklé situaci – kdy si paní Eddie Yorková (matka onoho vynálezce) /dopisem z 25. jan 1971/stěžovala přímo v kongresu USA, jsou dodnes dohledatelné v archivu kongresu USA. (zde)

A jelikož původní zpráva ze Státního výzkumného ústavu v Arménii o negativním vlivu elektromobilů a jejich infrastruktury - o které informovalo rádio Jerevan byla již cenzurována a všude stažena, přikládám nějaké aktuality z dnešního ranního vysílání (1.4.2018).

Dotaz na rádio Jerevan: „Jak dlouho vydrží v otevřeném kosmu člověk bez skafandru?”
Odpověď: „Prakticky věčně.”

Dotaz na rádio Jerevan: „Je pravda, že ti, kdo ráno cvičí, umírají výrazně méně?”
Odpověď: „Ano, je to pravda. Ale je to způsobeno hlavně tím, že těchto lidí je výrazně menší počet obecně.”

Dotaz na rádio Jerevan: „Je pravda, že minuta smíchu prodlužuje život o 5 minut?”
Odpověď: „Ano, ale záleží na tom, komu se smějeme.”

Dotaz na rádio Jerevan: „Proč je chytrých tak málo, zatímco hlupáků tolik?”
Odpověď: „Protože zatímco chytří přemýšlejí, hlupáci se rozmnožují.”

Otázka na rádio Jerevan: „Je zahraničněpolitická situace Sovětského svazu i přes události v Pekingu, Praze, Severní Koreji a Londýně stále dobrá?”
Odpověď: „V principu ano. Je dokonce výborná ve srovnání s tím, jaká bude příští rok.”

Otázka na rádio Jerevan: „Kde vlastně sedí ten, co vymýšlí vtipy na Rádiu Jerevan?”
Odpověď: „To bohužel nevíme, jen víme zcela určitě, že už sedí!”

Živé zprávy z Jerevanu si lze pustit (zde).

Další zprávy o celém komplotu budu bedlivě sledovat a čtenáře svého blogu včas informovat.

A těm, co mi neustále pod článkem zvyšují Karmu, ty budu informovat dvakrát - až třikrát lépe!

Autor: Mirek Matyáš | neděle 1.4.2018 11:22 | karma článku: 20.73 | přečteno: 1094x

Další články blogera

Mirek Matyáš

Němečtí elektromobilisté jsou truhlíci …

... alespoň takový pocit jsem získal po přečtení článku od blogokolegy Zímy. Je možné, že v Německu jezdí s elektromobily samá paka?

14.1.2019 v 14:01 | Karma článku: 19.08 | Přečteno: 1521 | Diskuse

Mirek Matyáš

Pour Féliciter – aneb co nás nemine v následujícím čase

Milí kolegové, vážení zákazníci, odvážní blogeři ... přeji Vám hodně štěstí a zdraví ... to ostatní přijde samo ... tak jako ta elektromobilita.

2.1.2019 v 9:01 | Karma článku: 16.51 | Přečteno: 682 | Diskuse

Mirek Matyáš

45 000 Kč za jednu kilowatthodinu pro elektromobil - není to moc?

I elektromobilisté hrají takové ty klučičí hry. Kdo dál a tak ... Kdo má největší kapacitu baterií, nejdelší dojezd, kdo nejbohatší výbavu, kdo najel nejvíc e-kilometrů, kdo jezdí nejlevněji ... kdo jezdí nejdráž ... asi jsem vyhrál.

27.12.2018 v 12:18 | Karma článku: 26.36 | Přečteno: 2387 | Diskuse

Mirek Matyáš

Byl jsem tam.

Ano, 12.12.2018 jsem byl na D1 a kdybych neměl spoustu najetých kilometrů po – a kolem této „strategické komunikace“ – nejspíš bych tam přespal i s vybitým elektromobilem.

17.12.2018 v 7:17 | Karma článku: 25.70 | Přečteno: 1257 | Diskuse

Další články z rubriky Životní prostředí a ekologie

Aleš Erber

Lék na záchranu českých lesů a jejich vlastníků existuje!

Letošní rok bude pro lesnicko-dřevařský sektor devastující a pro některé vlastníky lesů existenční! Na hrubý pytel patří hrubá záplata! Řešení krize tkví ve vyhlášení nouzového stavu a ve výkupu dříví garantovaným státem!

15.1.2019 v 12:29 | Karma článku: 16.06 | Přečteno: 719 | Diskuse

Mirek Matyáš

Němečtí elektromobilisté jsou truhlíci …

... alespoň takový pocit jsem získal po přečtení článku od blogokolegy Zímy. Je možné, že v Německu jezdí s elektromobily samá paka?

14.1.2019 v 14:01 | Karma článku: 19.08 | Přečteno: 1521 | Diskuse

Milan Smrž

Jak zajistit levnou energii pro všechny

Ač ceny elektřiny rostou, stále je příliš levná, srovnáme-li její cenu s externalitami fosilní či jaderné výroby. Další zdražení by mohlo vést ke snížení spotřeby, doplatily by na ně však chudší vrstvy. Nabízí se win-win řešení.

12.1.2019 v 15:11 | Karma článku: 18.64 | Přečteno: 1437 | Diskuse

Michal Beran

Země, poslední obyvatelná planeta

Věříme v pokrok, který vše vyřeší a který nám zajistí lepší budoucnost. Možná až moc spoléháme na to, že se scifi stane skutečností. O naší planetě a o tom, co si myslím, že by nám prospělo.

10.1.2019 v 15:39 | Karma článku: 7.66 | Přečteno: 178 | Diskuse

Dušan Póč

Opět s křížkem po funuse. Odpověď na jednu otázku však stále schází

Nepochopitelně řadu týdnů trvalo vsetínské radnici, než se vyjádřila k tomu, proč došlo koncem roku v sídlišti Rybníky ke kácení stromů. Proč radnice až doposud mlčela, je však stále opředeno pavučinou tajemství.

9.1.2019 v 17:06 | Karma článku: 14.94 | Přečteno: 308 |
Počet článků 53 Celková karma 20.35 Průměrná čtenost 1024

Technik, konzultant, obchodník - již 30 let. Měsíčně najedu na služebních cestách něco mezi 3.000 a 6.000 kilometry.

Nyní tedy reálný elektromobilista - a to na celé dva měsíce. (Ano to byl původní plán, nyní jezdím EV dennodenně již téměř dva roky.)

A protože mě velmi zajímá behaviorální ekonomie (ta je o tom, proč se lidé rozhodují spíše pomocí emocí, než za použití logiky), bude celý blog spíše o pocitech než o technických parametrech aut.

Najdete na iDNES.cz