Děkujeme za pochopení.
S25y19l57v12a 24Š80p14o40r46k30o10v43á
vaše úvaha má jeden, ovšem zásadní problém - týká se totiž jen lidí s vlastním domem. Teď si představte, když za 10 let chtějí mít někteřé šílenci polovinu elektromobilů a spalovací zakazovat. Ovšem větčí část populace žije v bytech a auto má téměř každý. I kdyby byl 1-2 nabíječky před každým vchodem bytového domu, v jednom vchodu žije - podle výšky domu 15-100 rodin. KDE budou tito lidé svá auta nabíjet??
Tedy řešení je - aby auta mohla mít jen ta hrstka nejbohtších, jak už to zvolna prosakuje od Německých Zelených, a my ostatní museli jezdit sockou.
P39a12v36e68l 29D79v38o60ř92á30k
Vidíte problém tam, kde není. Za minulého režimu si málokdo mohl postavit vlastní domek, tudíž se lid musel spokojit s králikárnami. A socialističtí projektanti si byli jistí, že pokud tu bude socík, těžko bude mít každá rodina auto. Takže se ani nepočítalo s parkovacími místy.
U zdejších panelákových sídlišť není často vůbec kde zaparkovat ani trojkolku. Takže ano. Pro naši společnost se kvůli zastaralosti nic nového nehodí. Ale za to nemohou výrobci elektromobilů.
M26i61c43h13a83l 97K77a25n36d22a
Dojezd 190 km by mi po většinu dní bohatě stačil, ale cca 2x do měsíce potřebuji jet 250-300km. Takže bych si kromě elektromobilu stejně musel držet i klasiku. A to už tak výhodné není.
M61i18r47e36k 79M26a77t79y93á11š
A co si takhle po cestě 10 - 15 min. nabít? 2x do měsíce
P80a17t13r90i39k 44B79a95n18g92a
Když jsem se zbavoval dieselu, protože přesluhoval... přemýšlel jsem i nad elektrem. Ale odradilo mě právě problematické "tankování". Jako abych si pořizoval elektrárnu domů, na to mě fakt neužije, jakkoliv chápu nadšení pro ekologický pohon. Koupil jsem koncernové auto s pohonem na CNG, průměrně jezdím za 4,9 Kg plynu, tak že cca 0,98,- Kč za kilometr a jsem nadmíru spokojený. Sice nemůžu do Chorvatska, bo tam pumpy na CNG nemají, ale všude jinde v Evropě je to ok.
P43a46v11e65l 58D72v23o67ř87á14k
Ale nějakou zástrčku v Chorvatsku zase mají. A co hybrid, ten by se nehodil?
Já jsem na tom hůř. Než si na elektrovozidlo našetřím, odebere mi paní doktorka techničák na můj organismus.
Z73d59e80n52e58k 44J25i49r32o60u27š31e76k
Blbost, doplněná grafy.
Přes den jezdím elektroautem a v noci nabíjím soláry.
Mohl by jste dělat předsedu Zelených v Německu.
F85r84a90n41t56i42š14e97k 65K50š92í43r
A kdy byste to auto chtěl doma nabíjet, když přes den jezdíte ? Podle mne jste jen nepochopil autora.
S22t31a30n86i56s92l12a39v 40J57e90l31e61n
16 kWp FVE je zhruba 1 ar pokrytý panely. Je to tak?
Na kolik vyjde vyrovnání výroby/spotřeby mezi létem a zimou?
M92i52r41e90k 77M21a69t16y78á72š
Velmi zhruba se dá počítat 200 Wp na m2.
Pro představu je to jižní strana běžného RD se sedlovou střechou a ještě půlka střechy k tomu.
J81i21ř54í 10K75u92č39e59r24a
Takže pokud chci levně jezdit elektromobilem musí mi vše sponzorovat firma. Pokud budu jezdit soukromě musím zainvestovat do auta, fotovoltaiky a technického vybavení, a vše je po roce už zastaralé nebo čepovat draho u veřejné pumpy. To vše je nakonec dražší ježdění než na naftu a navíc musím pořád počítat kilometry, kW, hodiny a minimálně jednou denně nabíjet.
Proč bych do toho měl jít?
P65e73t71r 80Š73i18n43d57e49l14á45ř
V Česku normálka. Hodím z okna panelákového bytu ve 12. patře asi 40 metrů dlouhý kabel a jedno, kdo se o něho dole na chodníku přerazí, si jeho konec zapojím do svého autíčka a začnu si pěkně 8 hodin nabíjet.
M62i46r27e41k 16M42a89t34y39á28š
A kolik tak v průměru denně najezdíte?
M82i94r50o32s45l79a71v 26B16u48č19e29k
Budu stručný ! Komunismus, socialismus a elektromobily - považuji za civilizační úchylku lidstva ... Mají mnoho společných znaků ! Myslí se to dobře. Drahé, nereálné, kontraproduktivní a nesmyslné ! ...
- Počet článků 93
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1166x
Na služebních cestách najeto přes 150.000 elektrických km.
Elektromobil vnímám jako TŘEŠNIČKU na dortu elektromobility - té se věnuji v projektu www.mala-elektromobilita.cz