Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vaše úvaha má jeden, ovšem zásadní problém - týká se totiž jen lidí s vlastním domem. Teď si představte, když za 10 let chtějí mít někteřé šílenci polovinu elektromobilů a spalovací zakazovat. Ovšem větčí část populace žije v bytech a auto má téměř každý. I kdyby byl 1-2 nabíječky před každým vchodem bytového domu, v jednom vchodu žije - podle výšky domu 15-100 rodin. KDE budou tito lidé svá auta nabíjet??

Tedy řešení je - aby auta mohla mít jen ta hrstka nejbohtších, jak už to zvolna prosakuje od Německých Zelených, a my ostatní museli jezdit sockou.

2 0
možnosti
Foto

Vidíte problém tam, kde není. Za minulého režimu si málokdo mohl postavit vlastní domek, tudíž se lid musel spokojit s králikárnami. A socialističtí projektanti si byli jistí, že pokud tu bude socík, těžko bude mít každá rodina auto. Takže se ani nepočítalo s parkovacími místy.

U zdejších panelákových sídlišť není často vůbec kde zaparkovat ani trojkolku. Takže ano. Pro naši společnost se kvůli zastaralosti nic nového nehodí. Ale za to nemohou výrobci elektromobilů.

1 6
možnosti
MK

Dojezd 190 km by mi po většinu dní bohatě stačil, ale cca 2x do měsíce potřebuji jet 250-300km. Takže bych si kromě elektromobilu stejně musel držet i klasiku. A to už tak výhodné není.

0 0
možnosti
MM

A co si takhle po cestě 10 - 15 min. nabít? 2x do měsíce

1 0
možnosti
Foto

Když jsem se zbavoval dieselu, protože přesluhoval... přemýšlel jsem i nad elektrem. Ale odradilo mě právě problematické "tankování". Jako abych si pořizoval elektrárnu domů, na to mě fakt neužije, jakkoliv chápu nadšení pro ekologický pohon. Koupil jsem koncernové auto s pohonem na CNG, průměrně jezdím za 4,9 Kg plynu, tak že cca 0,98,- Kč za kilometr a jsem nadmíru spokojený. Sice nemůžu do Chorvatska, bo tam pumpy na CNG nemají, ale všude jinde v Evropě je to ok.

5 0
možnosti
Foto

Ale nějakou zástrčku v Chorvatsku zase mají. A co hybrid, ten by se nehodil?

Já jsem na tom hůř. Než si na elektrovozidlo našetřím, odebere mi paní doktorka techničák na můj organismus.

3 0
možnosti
ZJ

Blbost, doplněná grafy.

Přes den jezdím elektroautem a v noci nabíjím soláry.

Mohl by jste dělat předsedu Zelených v Německu.

0 0
možnosti
Foto

A kdy byste to auto chtěl doma nabíjet, když přes den jezdíte ? Podle mne jste jen nepochopil autora.

0 0
možnosti
Foto

16 kWp FVE je zhruba 1 ar pokrytý panely. Je to tak?

Na kolik vyjde vyrovnání výroby/spotřeby mezi létem a zimou?

1 0
možnosti
MM

Velmi zhruba se dá počítat 200 Wp na m2.

Pro představu je to jižní strana běžného RD se sedlovou střechou a ještě půlka střechy k tomu.

1 0
možnosti
JK

Takže pokud chci levně jezdit elektromobilem musí mi vše sponzorovat firma. Pokud budu jezdit soukromě musím zainvestovat do auta, fotovoltaiky a technického vybavení, a vše je po roce už zastaralé nebo čepovat draho u veřejné pumpy. To vše je nakonec dražší ježdění než na naftu a navíc musím pořád počítat kilometry, kW, hodiny a minimálně jednou denně nabíjet.

Proč bych do toho měl jít?

9 0
možnosti
Foto

Na to musíte přijít sám.

0 0
možnosti
Foto

V Česku normálka. Hodím z okna panelákového bytu ve 12. patře asi 40 metrů dlouhý kabel a jedno, kdo se o něho dole na chodníku přerazí, si jeho konec zapojím do svého autíčka a začnu si pěkně 8 hodin nabíjet. ;-)

2 0
možnosti
MM

A kolik tak v průměru denně najezdíte?

1 0
možnosti
MB

Budu stručný ! Komunismus, socialismus a elektromobily - považuji za civilizační úchylku lidstva ... Mají mnoho společných znaků ! Myslí se to dobře. Drahé, nereálné, kontraproduktivní a nesmyslné ! ... :-)

13 0
možnosti
Foto

potřebuji jezdit, ne počítat.

9 0
možnosti
Foto

Zkuste koloběžku. ;-D

2 1
možnosti
  • Počet článků 93
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1166x
Technik, konzultant, obchodník - již 30 let.

Na služebních cestách najeto přes 150.000 elektrických km.

Elektromobil vnímám jako TŘEŠNIČKU na dortu elektromobility - té se věnuji v projektu www.mala-elektromobilita.cz

Seznam rubrik