Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To není obyčejná špína, to jsou saze z vykuchaných filtrů pevných částic a až je konečně vymažou ze zemského povrchu, zmizí i tento nepříjemný jev. Švagr kupoval ojetou Q7 a dobráci mu vystříkali motor wapkou, lze něco podobného vyzkoušet i u elektromobilů?

1 0
možnosti
Foto

Jinak souhlas s autorem. Problémy s vodou se nevyhnuly ani elektrifikaci železnic. Všiměte si obrovských van na vodu a mohutného přívodního potrubí u této elektromotivy:

https://i.redd.it/hqd6r4p3cvm21.jpg

2 0
možnosti
Foto

Ale bylo nám zatajeno i to, že existuje jiný neblahý jev u elektromobilů, který ovšem to lapání prachu kompenzuje.

Protože při jízdě ubývá energie v bateriích, musí se to někde projevit. A co je energie - transformovaná hmota (Einstein). Tudíž po dojezdu musí váha vozu klesnout.

Po domluvě se známým jsem s vozem zajel před jízdou na váhu a zapsal ji. Po ujetí trasy dlouhé asi 300 km (pouze v rámci okresu) jsem tam zajel znovu. Ale váha vozu neklesla! Naopak, byla o dobrých 50 kg vyšší!

Důkladně jsem vůz prohlédl a hle - zespoda na něm bylo přichyceno množství kovových úlomků, šroubů, matek a pod. Vysvětlení je logické: cirkulací proudu v drátech vzniká MAGNETICKÉ pole, a to přitahuje všechno možné.

Co s tím? Zajel jsem do výkupny kovů, zařadil zpátečku - čímž se směr proudu obrátil - a vše nasbírané spadlo. A stačilo zamést, zvážit - a prodat. A hned byly peníze na úhradu vodného.

Doporučuji projet několikrát Železným Brodem. A jste v balíku.

R^

3 0
možnosti

Ale nejezdete prosim do kolem Lan. ;-D

2 0
možnosti

Staticka elektrina?

Tu mel vyresenou uz staricky Sentinel pred valkou.

A usmudlane auto?

Aby to bylo duveryhodne musela by ta fotka mit porovnatelna pocatecni a konecna data jako. Umyto xx.xx.xxxx. najeto yyy km na trase zzz. a foceno pak stejneho dne u obou aut. A navic by to musely byt stejne karoserie, protoze jednim z parametru designu je take uspineni vozu. Proc myslite, ze vsechny dvere maji ta ruzna prolisovani?

1 2
možnosti

Tak kolega Honza z Kamenice mi dnes poslal další povedený žertík.

Odpoledne na D1 bude prý nabíjet ID4 ;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Mohu potvrdit, jezdím elektromobilem již čtvrtou dekádu a auto je pořád špinavé a zaprášené . V roce 2019 jsem pár vozů umyl a dnes jsou opět jaxvině. A to některé ani nevyjely. A je mi divné, že je jedno jestli jsou naplněny baterkama, nebo čekají na nové a lepší a nemají žádný náboj, nebo jsou osazená až na 90 kWh.

Jednou jsem si ale všiml, že když jsem přijel domů, auto bylo skoro vybito, tedy s malým nábojem, ráno bylo mnohem čistější. Jestli to nebylo tím, že v noci trochu víc sprchlo?

Proudu zdar, viru zmar, NAZDAR!

3 0
možnosti

No jasně, že je jedná o žertík.

Jen jsem se pokusil napsat o elektromobitě něco legračního, když aprílové články v novinách, v TV a na internetu jsem nucen sledovat celý rok.

Schválně co se tam dá všechno najít:

Krematorium v Pelhřimově:-)

Tchaj – wan a podpora elektromobility :-):-)

Nissan e-NV 200 LR (46 kWh) :-):-):-) Špína díky statickému náboji na elektromobilech :-):-):-):-) No a ještě něco by se našlo ... Jinak dodávka již nebyla myta tři roky. Ale kdo by riskoval a jezdil s elektroautem do myčky že? ;-D

0 0
možnosti

Dobrý pokus 1.4. Jo a v Pelhřimově krematorium není ,natožpak na náměstí.

1 0
možnosti

P93a10v43e78l 23V49é67b90r

1. 4. 2021 8:49

Jenom blbec vysvětluje aprílový žertík...

0 0
možnosti

Ma to byt Aprilovy vtip ? Ubohe .

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS