Diskuse

Ten nejlepší.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

A vy víte jak to dělají stadtwerke Hof?

0 0
možnosti
VV

Vim pane Matyasi. V osmdesatych letech jsem tam sefoval telekomunikacim.

A jiste budete v obraze, ze jsem musel mit prehled o vsem, co se kde jak delalo.

0 0
možnosti
VV

Ja dodavatele v prvni rade hodnotim podle spolehlivosti. Problem je, ze ten proud tece po dratech CEZ distribuce, a kdyz ti se rozhodnout podle jakehosi zakona dvakrat do roka proud vypnout na 10 hodin, vas dodavatel s tim nic nenadela. Nehlede na stromy padajici na vedeni, coz se stava hlvne brzy z jara a napodzim.

1 0
možnosti
MM

Jak podle spolehlivosti?

Když je porucha na vedení, tak nejde elektřina všem za poruchou. Je jedno, od kterého dodavatele. ČEZ distribuce není dodavatel pro domácnosti.

Jakou spolehlivost dodavatele tedy myslíte, posílání faktur, vracení přeplatků, spolehlivost call centra ... ?

0 0
možnosti
PR

P59a94v67e47l 11R95y65š64k46a

12. 3. 2021 10:14

Ve větě" Bohemka snad koupila 3E " vynechejte slovo snad.Ke koupi došlo už před delší dobou. 3E je samostatná firma ale sídlí v jedné kanceláři s Bohemkou.

0 0
možnosti
MM

To víte, neprověřoval jsem to. U nabíječek se toho nakecá. Ale děkuji, dám to do závorek.

Tento týden jsem rozpracovával informace, kam tečou poplatky za OZE, co platím na faktuře za el energii. Je zajímavé, když se podíváte na justici.cz, co všechno se tam dá a nedá vyčíst.

0 0
možnosti
ND

Já tedy nevím, ale asi sto let jsem u PRE a nehodlám to měnit. Jiné energie platím v nájemném s vyúčtováním.

1 0
možnosti
MM

No já myslím, že to je v pohodě.

A mohu se zeptat kolik platíte? Taky 42.000,- Kč?

0 0
možnosti
  • Počet článků 93
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1166x
Technik, konzultant, obchodník - již 30 let.

Na služebních cestách najeto přes 150.000 elektrických km.

Elektromobil vnímám jako TŘEŠNIČKU na dortu elektromobility - té se věnuji v projektu www.mala-elektromobilita.cz

Seznam rubrik