Diskuse

To kvôli Vám.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Doporučuji všem demagogům, aby se opřeli alespoň o nějaká relevantní data. Například tyto: https://ourworldindata.org/covid-vaccinations

Když si zadáte do dat proočkovanosti Czecia a některé z ostatních zemí z EU - uvidíte jak jsme na tom skvěle. :-/

0 0
možnosti

Trocha demagogie nikomu neublíží, že ?

Inu celá EU má skluz v dodávkách vakcín - nejen ČR.

I kdyby bylo naočkováno 400 tis - co by to změnilo na tom, že jsme nejméně disciplinovanou zemí v protiepidemiologických nařízeních ?

Možná vy i já a s námi i spousta dalších dodržujeme tato pravidla, právě ti, co na ně z vysoka kašlou jsou pravou příčinou toho, že máme nejvyšš počet nakažených.

:-P:-P:-P

1 0
možnosti

Ještě jednou: nedalo mi to a ještě jsem se k tomuto blogu vrátil. Jeden z nejlepších blogů které jsem v poslední době četl pane Matyáši díky!!!

1 0
možnosti

Děkuji. Bohužel jsem včera dělal výpočet úmrtí na počet obyvatel v Evropě a vypadá to, že za pár dní předstihneme Itálii a do měsíce Slovinsko.

Smutné prvenství. :-/

0 0
možnosti

Ano i to být nejhorší není jednoduché. KarmaR^

2 0
možnosti
  • Počet článků 93
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1166x
Technik, konzultant, obchodník - již 30 let.

Na služebních cestách najeto přes 150.000 elektrických km.

Elektromobil vnímám jako TŘEŠNIČKU na dortu elektromobility - té se věnuji v projektu www.mala-elektromobilita.cz

Seznam rubrik