Diskuse
Je to drahý.
Děkujeme za pochopení.
J85a93r71o98m92í67r 59V26e70g23r
Nevím, jestli autor zohlednil cenu ZOE, které se převážně prodává bez baterie, která se lízinkuje.
To, že je elektromobil vhodný jako druhé auto do rodiny může napsat pouze ten, komu alespoň jeden elektromobil nestojí před garáží. Co je první a druhý vůz? Ten který jezdí několikrát denně na nejrůznější byť krátké pojížďky, který jezdí každý den a členové rodiny se o něj téměř perou? Ten, který si natankujete z vlastní zásuvky kdykoli potřebujete?
Nebo velké SUV, které v tom případě vyjede z garáže cca dvakrát do roka?
Pane Veselý, u elektromobilu nemusíte mít spojku, abyste mohl dávkovat sílu. Na to stačí pedál proudu a divil byste se, jak to funguje.
Přijeďte na nějakou naši akci, kde si budete moci vyzkoušet. O víkendu si to vyzkoušelo na e-salonu několik tisíc lidí a koukal byste, jak byli všichni překvapeni jak krásně to funguje. Kdo nezkusí, neví.
V33l39a67d65i35m46í29r 80Š95ť56a58s18t69n26ý
První vůz v rodině je ten, kterým její živitel odjede ráno do práce a rodina ho po zbytek dne nemá k dispozici, zatím co ten druhý ano. Tak to alespoň chápu já.
I22v83a57n 72V79e14s39e46l34ý
Já vaše zkušenosti nepopírám - já prostě nechci za volantem sedět jak pecka a dělat toho co nejméně jako např. ti řidiči co je pro ně námahou i ten jeden malinkatý pohyb jednoho prstu levé ruky aby dali blinkr.
J51a49r59o53m79í67r 26V83e19g67r
Pokud jste zdravý a mladý a zvládáte to , je to dobře a přeji Vám to. Já jsem starší, mám pouze jedno oko a asistent - adaptabilní tempomat mi dost pomáhá v tom, že nemusím tolik namáhat pouze jedno oko. Myslím si ale, že pokud se musíte při řízení na silnici zabývat méně úkony, je to pro všechny účastníky bezpečnější. Nejde tedy o námahu, ale o bezpečnost. Pokud chcete jezdit a řadit, můžete si někde na místě k tomu určeném zazávodit.Co myslíte?
I58v85a29n 87V10e24s81e86l78ý
Mladý už nejsem, nanejvýš již mladý důchodce po novém roce už musející mít lekářské požehnání k řízení. Zaplaťpánbůh docela zdravý.
Pokud méně úkonů za volantem považujete za bezpečnější tak je to váš názor - můj je ten, že čím jednodušší ovládání tím menší pozornost - respektive se řidič s pocitem jednoduchosti řízení nechává strhnout i k jiným činnostem a tím k nepozornosti.
Nechápu proč každý kdo chce řídit je diskutéry posílán si zazávodit někde na místě k tomu určeném. Zaprvé to, že mě řízení baví neznamená že na silnicích závodím a za druhé pokud bych měl auto dle vašeho gusta bez možnosti řadit atd. musel bych mít na to, dle vás závodění, druhé auto.
Žebříčky
- Karel Trčálek
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu rozumím
- Ivana Dianová
Billa šok
- Milena Zelenková
Rómové se bouří před brněnským soudem
- Josef Nožička
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu nerozumím
- Blog Info
Blogy projdou zásadní změnou, podívejte se jakou
- Irena Fuchsová
Můj život s Kukurou
- Martin Mařák
PRO na Malém rynku
- Ondřej Šebesta
Základní pilíře populismu a generál na Hradě
- Vlastík Fürst
Přejeme Ukrajině mír, nebo kapitulaci?
- Miroslav Václavek
Hnutí ANO a jeho majitel Andrej Babiš jsou bezpečnostním ohrožením České Republiky
- Milena Zelenková
Rómové se bouří před brněnským soudem
- Josef Nožička
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu nerozumím
- Markéta Šichtařová
Návod na opravu naší ekonomiky
- Karel Trčálek
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu rozumím
- Ivana Dianová
Billa šok
- Kateřina Lhotská
Vypnutí webů bylo protiprávní
- Vlastík Fürst
Přejeme Ukrajině mír, nebo kapitulaci?
- Vladimír T. Gottwald
Úsměvy a úšklebky CXXXII. (o jilmové aleji a vytížné Sněmovně)
- Irena Fuchsová
Můj život s Kukurou
- Miroslav Václavek
Hnutí ANO a jeho majitel Andrej Babiš jsou bezpečnostním ohrožením České Republiky