Diskuse

Je to drahý.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nevím, jestli autor zohlednil cenu ZOE, které se převážně prodává bez baterie, která se lízinkuje.

To, že je elektromobil vhodný jako druhé auto do rodiny může napsat pouze ten, komu alespoň jeden elektromobil nestojí před garáží. Co je první a druhý vůz? Ten který jezdí několikrát denně na nejrůznější byť krátké pojížďky, který jezdí každý den a členové rodiny se o něj téměř perou? Ten, který si natankujete z vlastní zásuvky kdykoli potřebujete?

Nebo velké SUV, které v tom případě vyjede z garáže cca dvakrát do roka?

Pane Veselý, u elektromobilu nemusíte mít spojku, abyste mohl dávkovat sílu. Na to stačí pedál proudu a divil byste se, jak to funguje.

Přijeďte na nějakou naši akci, kde si budete moci vyzkoušet. O víkendu si to vyzkoušelo na e-salonu několik tisíc lidí a koukal byste, jak byli všichni překvapeni jak krásně to funguje. Kdo nezkusí, neví.

0 0
možnosti
Foto

První vůz v rodině je ten, kterým její živitel odjede ráno do práce a rodina ho po zbytek dne nemá k dispozici, zatím co ten druhý ano. Tak to alespoň chápu já.

2 1
možnosti
Foto

I22v83a57n 72V79e14s39e46l34ý

20. 11. 2018 14:01

Já vaše zkušenosti nepopírám - já prostě nechci za volantem sedět jak pecka a dělat toho co nejméně jako např. ti řidiči co je pro ně námahou i ten jeden malinkatý pohyb jednoho prstu levé ruky aby dali blinkr.

1 0
možnosti
Foto

Pokud jste zdravý a mladý a zvládáte to , je to dobře a přeji Vám to. Já jsem starší, mám pouze jedno oko a asistent - adaptabilní tempomat mi dost pomáhá v tom, že nemusím tolik namáhat pouze jedno oko. Myslím si ale, že pokud se musíte při řízení na silnici zabývat méně úkony, je to pro všechny účastníky bezpečnější. Nejde tedy o námahu, ale o bezpečnost. Pokud chcete jezdit a řadit, můžete si někde na místě k tomu určeném zazávodit.Co myslíte?

0 0
možnosti
Foto

I58v85a29n 87V10e24s81e86l78ý

20. 11. 2018 16:02

Mladý už nejsem, nanejvýš již mladý důchodce po novém roce už musející mít lekářské požehnání k řízení. Zaplaťpánbůh docela zdravý.

Pokud méně úkonů za volantem považujete za bezpečnější tak je to váš názor - můj je ten, že čím jednodušší ovládání tím menší pozornost - respektive se řidič s pocitem jednoduchosti řízení nechává strhnout i k jiným činnostem a tím k nepozornosti.

Nechápu proč každý kdo chce řídit je diskutéry posílán si zazávodit někde na místě k tomu určeném. Zaprvé to, že mě řízení baví neznamená že na silnicích závodím a za druhé pokud bych měl auto dle vašeho gusta bez možnosti řadit atd. musel bych mít na to, dle vás závodění, druhé auto.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS