Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

dokud budu muset přemýšlet, zda je na zamýšlené, či náhodně zvolené trase dostatek nabíječek, nebude mě elmobil zajímat.

1 0
možnosti

Vítám vás pane Matuško!

Informoval jsem se na tu vaši oblast a je to opravdu bídné. Snad se něco bude dít až po volbách, nebo v roce 2019.

Předpokládám, že dříve než nějakého „distributora“, budete mít rychlonabíječku od trojlístku Lídl, Penny, Kaufland ( zde konkurence funguje).

Mrzí mne, že pro vás nemám dobré zprávy, budete muset jezdit ještě nějakou dobu spalovákem.:-(

0 0
možnosti

P89e11t28r 18M19u75n42z27a60r

26. 7. 2018 14:04

Tak výškový profil trasy, kterou jedu v autě mě zatím zajímal jen když jsem jel na

Großglockner Hochalpenstraße.

.

1 0
možnosti

To bude asi tím, že každý máme jiné zájmy pane Munzare :-)

0 0
možnosti

kdyz nechci radit a mackat spojku koupim si automat

Dal me zarazi rychlonabijeni a 90-95%. Vetsinou se vsude uvadi ze pri rychlonabijeni do dobije aku z duvodu ochrany pouze na 80-85% a ze caste rychlonabijeni zkracuje zivotnost aku.

2 0
možnosti

Přemýšlel jsem o tom, ale u automatu mi při mých nájezdech nevycházelo TCO pod pět korun na kilometr. (Měl jsem sice v hledáčku šikovně ojetou Legacy kombi v LPG – ale automechanik mi to rozmluvil).

0 0
možnosti
Foto

Ekologičnost elektromobilů je pouze iluzorní. Jedná se jen o vymejvání vočí, nic jiného to není.

3 0
možnosti

Zdravím pane Hermánku,

asi každý z nás vycházíme z jiných údajů.

0 0
možnosti

R^

Já plánuji nejpozději 2020 e-mobil, zřejmě ale hybrid-plug in (Jezdím rád SUV)

1 0
možnosti
  • Počet článků 93
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1166x
Technik, konzultant, obchodník - již 30 let.

Na služebních cestách najeto přes 150.000 elektrických km.

Elektromobil vnímám jako TŘEŠNIČKU na dortu elektromobility - té se věnuji v projektu www.mala-elektromobilita.cz

Seznam rubrik