Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V96l72a71d77i73m33í49r 50J68a67v80o64r39a 4890432296698

Nu a takové bude dilema při každé cestě elektromobilem. V zimě nějaký kompromis mezi dojezdem a topením, v létě zase mezi klimatizací a dojezdem. S něčím se musíme smířit u každé ho pokroku, že. Dnes u spalovacího motoru v zimě zvyšuje účinnost využití odpadního tepla spalin k topení, u elektromobilu se bude naopak v zimě vyšší forma energie, elektřina, degradovat na prosté teplo. A tím odpadním teplem se bude za elektrárnou ohřívat ovzduší.

+6/0
doporučit
4.9.2017 10:30

R95a84d26i55m 18P78o35l73á67š26e73k 9196713489729

Já bych řekl, že co se týká vytápění elektromobilu v zimě, bude nejlepší cesta namontovat nezávislé topení na kapalná paliva.

Třeba podobný "bufik", jaký měla svého času osobní Tatra 613.

Exhalací se není třeba bát, protože tam je volný plamen, který neprodukuje oxidy diusíku ani jiné toxické zplodiny, pouze čistý oxid uhličitý a vodní páru.:-)

+5/0
doporučit
4.9.2017 19:15
Foto

M13i59l22o95s18l61a95v 37D43o76u46b54r85a26v69a 1281759645854

zima, ale ekologická!!!;-D;-D;-D

+5/−1
doporučit
4.9.2017 20:48

J94o37s69e20f 50H64e92r52t10l 6641339756588

Nemá smysl rozebírat, jakou účinnost má elektromotor a podobně.

Z praktického hlediska se dnešní elektroauta hodí bohužel maximálně pro vybírání poštovních schránek nebo rozvážení novin po městě. Až budou v autě baterie s vyšší kapacitou, tak se můžeme bavit o konci dnešních paliv.

+4/−1
doporučit
4.9.2017 20:48
Foto

P95e42t91r 36Š39i30n32d60e43l87á88ř 8229406425804

Kdo má balík peněz na "elektro(auto)mobil", má také zpravidla na minimálně dva norkové kožichy. ;-)

+3/−1
doporučit
4.9.2017 11:56

I86v50a55n 55M42a17r61e77k 6744888122

Baterkáč ? Ani zadara. Rv

+2/0
doporučit
4.9.2017 19:50

O55l53d68ř53i37c77h 53L69e94b89e83d77a 5907465431620

Nižší teplota asi nevadí tak, jako srážení vlhkosti na sklech. Na to by měli vymyslet zařízení na sušení vzduchu (kondenzační) protože větráním odejde teplo a v některých vlhkostních podmínkách větrání ani nepomůže (a to platí i u normálního auta). Vlhkost uzavřeného prostoru by teoreticky měla řešit klimatizace (a případně ventilace s rekuperací), ale nevím, zda tak dokonalé klimatizace existují.

+1/−1
doporučit
4.9.2017 17:51



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.