Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Šokující odhalení SVÚ.am (Státního výzkumného ústavu.am)

Zamrazí Vás prozrazené tajemství o spiknutí, které uniklo ve vědecké zprávě Státního výzkumného ústavu z jedné postsovětské země.

Jakou souvislost má nynější prudký pokles akcií čtvrté nejcennější světové automobilky a bádání vědců? Budete znepokojeni. Jelikož jsem sám byl zpočátku na vážkách, jak jsou tyto informace relevantní, pokusil jsem se vložit do článků odkazy na získané informace, kde si vše můžete sami ověřit.

Ale popořádku. Zaznamenali jste ten rozkol na politické scéně u nás. Sledujete to zvýšené politické napětí ve světě? Celý svět si najednou začal vypovídat diplomaty – to je jen vrchol ledovce (zde). Kim-Čong-Un narycho odjel vlakem řešit vyzrazenou informaci do Číny (zde). Navíc všichni mažou účty na FB - a to nejen osobní, ale i firemní, některé s více jak milionem přátel! (zde) Proč?

Začneme od konce. V grafu je vidět pokles ceny akcií čtvrté nejhodnotnější automobilky na světě. V posledním týdnu nastal rychlý pád jejich akcií, kdy během dvou dnů došlo k poklesu o 16% (to je o 4.200.000.000 USD (4.2 mld dolarů, to je 86,5 mld Kč). (více např. zde). Došlo i ke snížení ratingu (zde)

Vývoj hodnoty akcií TESLA 2016-06 až 2018-03

Jak je toto možné? A jak s tím souvisí politické napětí ve světě, problémy Facebooku  a pád cen akcií – víc než si myslíte.

Jedná se totiž o to, co vyzradil dvojitý agent – a že oním kanálem, kterým byla informace šířena - byl právě Facebook.

Je však také vhodné vědět specializaci agenta pod krycím jménem "Forthwith". Jen krátce  - vycvičen v Kaliningradské oblasti, poté získán pro GRU (vojenská zpravodajská služba), dále působil na ambasádě na Maltě a v Madridu. Od dobře informovaného zdroje, který nechtěl být jmenován, ale jeho totožnost je mi známá, jsem se dozvěděl, že specializace tohoto agenta je psychologický boj v počátečních fázích hybridní války. V roce 1994 byl získán jako dvojitý agent MI6. (odkaz zde) /britsky/

V světle těchto informací se pak zdá snáze pochopitelné, že agent byl schopen získat informace ze Státního výzkumného ústavu v Arménii. Jedná se o to, že vláda této země chystá revoluční „svítící - samodobíjecí silnice“ (dále jen SSS) pro autonomní elektromobily. Odkaz na projekt (zde) /cizojazyčně/, internetové stránky vlády (zde) /anglicky/ , a na Státní vědecký ústav (zde) /anglicky/.

Projekt je financován i z dotací a tak musel být zadán posudek o vlivu SSS na životní prostředí AIA (něco podobného, jako je u nás EIA /čti EJA/). Vědci však do této studie na rozdíl od klasických studií nezahrnuli jen rostliny a zvířata, ale i člověka /na rozdíl od jiných norem, kde se zkoumá pouze vliv na rostliny, srnky, žáby hraboše, zajíce, bažanty, nosorožce a další ohrožené druhy).

A tady nastal problém. Vědci zjistili a podrobně zdokumentovali, že navrhovaný systém má na člověka naprosto devastující vliv a to tím způsobem, že elektromagnetické jevy přítomné celému procesu narušují velmi negativně lidskou psychiku.

Vědci zjistili, že „elektromobily nemají žádnou nádrž na benzín, ale tu nahrazuje cosi, čemu se říká akumulátor“. Podrobným studiem všech dostupných pramenů zdokumentovali, že toto zařízení shromažďuje jen záporné elektrony, které postrkují elektromobil vpřed. „To však znamená, že elektromobil je plný záporné energie, kterou vyzařuje do svého okolí.“

Tato energie posiluje všechno negativní v okolí elektromobilu. To znamená, že se kolem oné elektrické podivnosti množí viry, bakterie, epidemie a zhoršuje se také lidský charakter (z dobrých lidí se mnohdy stávají zločinci, nebo politici).

Negativní energie naopak potlačuje vše pozitivní. Kolem elektromobilu tedy chřadnou rostliny (zejména léčivé), domácí zvířata i lidé. Působení této energie je nejsilnější uvnitř elektromobilu, proto zde tak často sedí různí teroristé (eco) a podobní vyvrhelové lidské společnosti.

Vědci se domnívají, že by škodlivost elektromobilů šlo alespoň poněkud potlačit, kdyby parkovaly v uzavřených dobře uzemněných kovových garážích ve tvaru magické pyramidy.

Také by jistě bylo dobré chránit mozky nevinných občanů čepicemi z alobalu, které zabrání vzniku negativních myšlenek. Elektromobilisté by měli s kovovou ochranou svého mozku usedat již do elektromobilu a tudíž by měli být s touto ochranou zachyceni i na řidičském a občanském průkazu. Že se to již praktikuje například v Rakousku, které je známé svým zapálením pro ekologii, o tom naleznete informace třeba (zde), ale ani Brňáci nésó pozadu – ti již navrhli jako ochranu před zápornou energií z elektromobilu slušivý hliníkový cedník (zde). Aby jim ale občanský průkaz na magistrátě vydali, museli celý proces maskovat pastafariánskou církví. 

V souvislosti s takto závažným zjištěním se ve zcela jiném světle jeví skutečnosti, které jsou na celém světě bagatelizovány a „zametány pod koberec“.

Jistě si například vzpomínáte na nehodu supersportovního elektromobilu BMW ve službách Policie ČR. Nehoda byla v tisku popsána takto „Hybridní vůz za čtyři milióny korun, který měla policie půjčený, sjel do potoka v Chrlicích poté, co řidič kvůli mozkové příhodě nezvládl řízení.“ (celá zpráva zde).

Zajímavé na zprávě je to, že po „sjetí do potoka“ je elektromobil zralý na odpis. Z přiložené fotografie (pořízené druhý den po nehodě) od jednoho řidiče naftového TDI je však vidět, že elektromobil přeletěl koryto říčky (dráha vzduchem cca. 13m) aby se pak zapích do protějšího břehu. Jen stěží si lze představit kolik energie (negativní) muselo být vynaloženo, aby tento supersport se dvěma pasažéry mohl takto létat.

Nehoda policejního BMW i8 s členem Kanceláře prezidenta republiky

Jestliže má negativní energie takovýto potenciál, jak to pak může dopadnout se směrováním celé naší země, když …

Foto - vláda přebírá svůj první elektromobil v roce 2016 - a od té doby se to na vládě začalo sypat!

Vláda přebírá elektromobil v r. 2016

Foto - Ministr dopravy s elektromobilem

Ministr dopravy a elektromobil
Ministr Ťok a elektromobil

 

Foto - Ministr zěmědělství s elektromobilem

Ministr zemědělství a elektromobil

Foto - Ministr průmyslu s elektromobilem

Ministr Mládek a elektromobil

V zcela jiném světle se pak jeví důsledné zničení elektromobilů v roce 1980 v USA (dokument ke zhlédnutí zde), kdy v Americe zjistili neblahé působení elektromobilů na jejich uživatele už v počátcích elektromobility a vše v tichosti zlikvidovali. Jedním z uživatelů elektromobilu GM EV1 byl i populární herec Tony de Vito (vzpomenete si snad na nějakou jeho kladnou roli ve filmu – NE)

Přikládám také tajně pořízenou fotografii senátora Edmunda Muska (ano dědečka současného Muska) jak je zachycen v roce 1970 při testování elektromobilu!

Senátor Edmund Musk při představení prototypu GM

Je to ten samý senátor, který „stopil“ v kongresu vynález pana Yorka, který by zajistil razantní snížení emisí u spalovacích motorů. Naštěstí dokumenty o vzniklé situaci – kdy si paní Eddie Yorková (matka onoho vynálezce) /dopisem z 25. jan 1971/stěžovala přímo v kongresu USA, jsou dodnes dohledatelné v archivu kongresu USA. (zde

A jelikož původní zpráva ze Státního výzkumného ústavu v Arménii o negativním vlivu elektromobilů a jejich infrastruktury - o které informovalo rádio Jerevan byla již cenzurována a všude stažena, přikládám nějaké aktuality z dnešního ranního vysílání (1.4.2018). 

Dotaz na rádio Jerevan: „Jak dlouho vydrží v otevřeném kosmu člověk bez skafandru?”
Odpověď: „Prakticky věčně.”

Dotaz na rádio Jerevan: „Je pravda, že ti, kdo ráno cvičí, umírají výrazně méně?”
Odpověď: „Ano, je to pravda. Ale je to způsobeno hlavně tím, že těchto lidí je výrazně menší počet obecně.”

Dotaz na rádio Jerevan: „Je pravda, že minuta smíchu prodlužuje život o 5 minut?”
Odpověď: „Ano, ale záleží na tom, komu se smějeme.”

Dotaz na rádio Jerevan: „Proč je chytrých tak málo, zatímco hlupáků tolik?”
Odpověď: „Protože zatímco chytří přemýšlejí, hlupáci se rozmnožují.”

Otázka na rádio Jerevan: „Je zahraničněpolitická situace Sovětského svazu i přes události v Pekingu, Praze, Severní Koreji a Londýně stále dobrá?”
Odpověď: „V principu ano. Je dokonce výborná ve srovnání s tím, jaká bude příští rok.”

Otázka na rádio Jerevan: „Kde vlastně sedí ten, co vymýšlí vtipy na Rádiu Jerevan?”
Odpověď: „To bohužel nevíme, jen víme zcela určitě, že už sedí!”

Živé zprávy z Jerevanu si lze pustit (zde).

Další zprávy o celém komplotu budu bedlivě sledovat a čtenáře svého blogu včas informovat.

A těm, co mi neustále pod článkem zvyšují Karmu, ty budu informovat dvakrát - až třikrát lépe!

 

Autor: Mirek Matyáš | neděle 1.4.2018 11:22 | karma článku: 21,28 | přečteno: 1117x
  • Další články autora

Mirek Matyáš

Komunitní energetika se plíží

V roce 2024 nás čeká velká změna na trhu s energiemi a s elektřinou zvlášť. Je to jako vždy, někomu energie zdraží, někomu zlevní. Záleží na každém, jak se ke změně postaví.

3.1.2024 v 10:10 | Karma: 9,65 | Přečteno: 478x | Diskuse| Ekonomika

Mirek Matyáš

Moje osobní válka je reakcí na komedii kolem Ukrajiny

Jakkoliv je situace uvnitř Ukrajiny šílená tragédie, kolem to už tak nevypadá. Komedií jsou reakce mnohých ostatních zemí.

26.2.2022 v 8:28 | Karma: 22,51 | Přečteno: 1293x | Diskuse| Ekonomika

Mirek Matyáš

Jak jsem nekoupil fotovoltaickou elektrárnu

Jestliže chápete elektromobilitu jako soubor technologií využívajících elektrickou energii, tak fotovoltaická elektrárna sem bezpochyby patří.

27.1.2022 v 9:47 | Karma: 24,35 | Přečteno: 1248x | Diskuse| Ekonomika

Mirek Matyáš

Mám ho … ale dalo to fušku

Proběhla spousta událostí, o kterých jsem chtěl psát. Setkání EV v Pelhřimově, Brněnský elektročtvrtek, závod elektrovozů, e-Salon, setkání blogerů ... Jedna událost ale trumfla vše. Mám ho – konečně.

30.11.2021 v 10:01 | Karma: 19,18 | Přečteno: 1130x | Diskuse| Ekonomika

Mirek Matyáš

Zvracející Ostravačky

Je skvělé jezdit elektromobilem, ale proč to EU chce po všech? Proč si každý nemůže koupit to, co chce? Je to kvůli tomu, abychom dýchali čistší vzduch, nebo spíš chce EU zničit náš automobilový průmysl?

7.10.2021 v 7:00 | Karma: 13,07 | Přečteno: 699x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Mirek Matyáš

Jak je to nyní s podporou fotovoltaiky na rodinné domy?

No zatím přesně nevíme, jen tušíme, že to bude lepší než minulá výzva. Dnes se na to pokusím jít jinak. Místo lamentování jak by - co by za 20 let kdyby ... se pokusím udělat reálný příklad, jak to by to mohlo být již za dva týdny.

29.9.2021 v 9:33 | Karma: 14,87 | Přečteno: 920x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Mirek Matyáš

Elektromobilita JEDÉÉÉ!

Ne to bych kecal, doslova se VALÍ! Takový mám pocit z událostí posledních dnů. Co se událo? Podívejme se na to.

27.9.2021 v 9:49 | Karma: 13,39 | Přečteno: 714x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Mirek Matyáš

Val Mez 2021

Dnes jen samé dobré zprávy - skoro. Dokonce jsme našli odpovědi na některé zapeklité otázky z minulých diskuzí. Začneme ale tou jedinou nepříjemnou zprávou. Elektromobilisté se už na náměstí ve Valašském Meziříčí NEVLEZOU.

1.9.2021 v 12:34 | Karma: 12,18 | Přečteno: 464x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Mirek Matyáš

Starého psa novým kouskům nenaučíš

To jsem si uvědomil při reakcích na minulý blog. Tak kontroverzní ohlasy na pouhá tři čísla. Přes 9 000 zobrazení a více než 350 diskuzních příspěvků. Má smysl diskutovat o snadno ověřitelných číslech? Asi ano.

13.8.2021 v 11:13 | Karma: 12,66 | Přečteno: 1009x | Diskuse| Ekonomika

Mirek Matyáš

33 a 3/4 TEMELÍNŮ?

Trochu jako komedie zní nářky expertů na všechno, kteří nerozumí elektromobilitě. Pojďte se zasmát s námi, s elektromobilisty.

6.8.2021 v 10:06 | Karma: 34,27 | Přečteno: 9504x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Mirek Matyáš

Furt se něco děje

Omezení jsou pomalu omezována a elektromobilisté začínají mít první srazy. V sobotu se jela eJantarová cesta, kterou každoročně pořádá Ostravak Milan.

31.5.2021 v 9:39 | Karma: 7,55 | Přečteno: 328x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Mirek Matyáš

S nabitím doma nebudete mít žádný problém… možná

Před pěti roky jsem začal psát svoje zkušenosti s elektromobilem. Jak je úžasné nabíjet doma a ráno mít vždy nabitou plnou nádrž (baterii). Ale...

28.5.2021 v 9:19 | Karma: 18,38 | Přečteno: 1262x | Diskuse| Ekonomika

Mirek Matyáš

Vo co ti de

... to občas slýchávám od kolegů, když se probíráme tou elektromobilitou. Stejnou otázku slýchávám i na školeních, která občas absolvuji. Mnozí nerozumí tomu, proč se ptám na některá témata či detaily, které jim jsou zcela jasné.

20.5.2021 v 9:32 | Karma: 14,51 | Přečteno: 727x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Mirek Matyáš

Skryté náklady při provozu elektromobilu

Při pečlivém srovnání nákladů na provoz elektromobilu a klasického automobilu se spalovacím motorem se ukazuje, že některé položky jsou u elektromobilu více jak desetkrát vyšší. Jsou prostě věci, které vám elektromobilisté zatají.

1.4.2021 v 7:07 | Karma: 29,50 | Přečteno: 1553x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Mirek Matyáš

Ten nejlepší.

Kdo je nejlepší? Podle čeho hodnotíte dodavatele? Dle způsobu jednání? Dle schopnosti zaujmout? Nejlepší je ten, co je nejvíce vidět v reklamách? Největší podíl na trhu? Největší nárůst smluv? Nejspokojenější zákazníky?

12.3.2021 v 9:09 | Karma: 12,71 | Přečteno: 401x | Diskuse| Ekonomika

Mirek Matyáš

HOP na špek.

Vybrat dodavatele elektrické energie je jednoduché. Alespoň to jsem se dozvěděl z diskuze minulého blogu. Tak proč mi tolik lidí říká, že je nespokojeno? Tvrdí, že někomu naletěli. Prostě skočili na špek.

5.3.2021 v 9:09 | Karma: 14,65 | Přečteno: 614x | Diskuse| Ekonomika

Mirek Matyáš

Kolik platím za jednu kilowatthodinu?

Aby se v tom prase vyznalo - tak o tom bude dnešní blog. No a taky o tom, jak platit pouze polovinu.

26.2.2021 v 9:09 | Karma: 28,28 | Přečteno: 1614x | Diskuse| Ekonomika

Mirek Matyáš

Tak jakpak na tom jsme?

Zvláštní pochody v naší mysli způsobují to, že když nám dodavatel jednou za rok – při vyúčtování elektrické energie vrátí přeplatek, tak je to „dobrý dodavatel“ – a my vůbec neuvažujeme o tom, že bychom ho změnili.

18.2.2021 v 16:01 | Karma: 10,06 | Přečteno: 363x | Diskuse| Ekonomika

Mirek Matyáš

Sazby a tarify

Pokud někdo uvažuje o tom, že by postupně nastoupil do té „elektromobility“, je obvykle nejlepší začít tím, že si zjistí, jaký je stav, kde se nachází nyní.

11.2.2021 v 0:41 | Karma: 15,41 | Přečteno: 1326x | Diskuse| Ekonomika

Mirek Matyáš

Jak začít s elektromobilitou.

... zisk, šetrnost k přírodě, svoboda, úspora, ticho a odpočinek při jízdě elektromobilem, „podojení dotací“, odpovědnost ke spoluobčanům, správná věc, nezávislost, pohoda, odpočinek, prestiž ...

4.2.2021 v 8:12 | Karma: 10,73 | Přečteno: 546x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie
  • Počet článků 93
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1166x
Technik, konzultant, obchodník - již 30 let.

Na služebních cestách najeto přes 150.000 elektrických km.

Elektromobil vnímám jako TŘEŠNIČKU na dortu elektromobility - té se věnuji v projektu www.mala-elektromobilita.cz

Seznam rubrik